Thursday, August 5, 2010

Başlarken...

Hep yazardım, küçükken minik defterlere, lise- üniversite yıllarında özel günlüklere...yillarca devam etti bu rahatlamam için şarttı yazmak,derken iş hayatı İstanbul karmaşası gittikçe uzaklaşmaya başladım..
-Her ne kadar bir ara gezi anilarimi içeren bir blog yazmaya çalışsamda uzun süredir tek bir post bile eklemiş değilim.Oysa ki yazılacak o kadar gezi birikmişken (bakınız diğer blogum)-

Bu blog sayesinde o günlere geri dönmeyi amaçlıyorum, yıllar sonra baktiğimda yaşadiklarimi hatirlamaktan çok yaşadiklarimin bana hissettirdiklerini hatirlamak daha önemli benim için....

33 yaşımı bitirmeye şunun şurasında 3-4 ayımın kaldiği şu günlerde artik hayatimin çok başka bir evresine doğru yol aliyorum. Umarım herşey güzel olacak, belki bu tetiklemiştir yazma isteğimi.

Yazmak, paylaşmak  ve paylaştıkça çoğalmak istediğim... Sevgiyle...

No comments:

Post a Comment