Wednesday, August 25, 2010

nerede kalmıştık...

Hayat bu kadar hızlı olmak zorunda mı ?
Buraya yazmak için vakit bile bulamadım kaç gündür.
Geçen hafta 4 gün boyunca süren başağrımın sebebi hipoglisemi imiş cuma sabahı gitmek zorunda kaldığım acilde öğrendim! Kanşekerim 55 ti üstelik bir şişe şekerli serumdan sonra.H.sonum endokrinologlarla  ve kan vermekle geçti... Şimdilik korkulacak birşey yok ama hayatıma bir sürü yasak yeniden girdi... Şikayet etmiyorum aslında, tam tersine sağlıklı beslenmek için iyi bir şartlanma sebebi ama... o nefis yok mu...Mesela koskoca ramazan bir parça güllaç yemeden mi geçecek  evet...Ya da dondurma...Tatlıyı ve beyaz undan yapılmış herşeyi , nişastayı ve daha tam bilemediğim bi sürü gıdayı şimdilik hayatımdan çıkartıyorum...

Peki sinirim bozulduğunda yediğim bir parça çukulatanın verdiği hazzı nerden bulucam ben?

Herşeyin başı sağlık  bunu defalardır anlıyorum ama insan bu konuda oldukça kalabalık bir sicile ve kötü bir geçmişe sahip olunca ister istemez isyan noktasına geliyor...
Sağlıklı olmak o kadar değerli bir hazineki ,kimsenin kaybetmemesini dilerim.

No comments:

Post a Comment