Friday, January 27, 2012

acemi annenin doğumgünü hazırlıkları

özeniyorum işte, ilk yaa
herşey ona güzel bir hatıra bırakmak için.. ama ben özendikçe aksilikler oluyor.. olsun ne yapalım...

kostümünü yaptım, detaylarını anlatacağım bu tüt işini çok sevdim ben,
davetiyesi, hediyeleri de hazır
kendimi aştım klip bile yaptım :) üstelik işyerinde  aşırı yoğun geçen iki haftalık iş temposuna rağmen, denetime rağmen

umarım pazar günü karlar erir yollar açılır, kısılan sesim geri gelir en önemlisi minnoşumun akan burnu durur :)

Yarın babamız geliyor , pazar günü ise tüm sevdiklerimiz...

Ne çabuk geçti bu nasıl bir hız, geçen sene bugün hiç birşeyden habersiz hadi pazartesi görüşürüz diye çıkmıştım  ofisten güle oynaya...


Defneeem sen benim başıma gelen en güzel şeysin....

ayrıca doğum günü yazısı yazacağım tabi ki, şu an ki dileğim yollar açık olsun ve biz biran önce evlerimizde olalım...


2 comments:

  1. davetiye çok güzel olmuş. umarım gün de çok güzel olur. nice mutlu yaşlara. ben de bugün NE için doğumgünü kıyafeti aldım:)

    ReplyDelete
  2. Davetiyeniz de kızınız gibi çok tatlı olmuş.
    İyi ki doğmuş Defne..

    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    ReplyDelete