Monday, January 30, 2012

Defne'm 1 yaşında



Hayatımızda özel zamanlar özel an' lar vardır hepimizin.. Belleğimizda saklıdır daima, bizi biz yapan anılardır yaşamımız zaten.. İşte benim en özel an ım anne olduğum, bebeğimi kucağıma aldığım andır.


Tam 1 yıldır  dünyanın en mutlu en şanslı insanı sayıyorum kendimi.. 365 gün ve gecedir yanımda bir başka nefes var. Önce içimde atan minik kalp şimdi yanıbaşımda ve benim mutluluktan başım dönüyor :)


Geçen sene bu saatlerde büyük bir korkuyla ve heyecanla sancıları bekliyordum...O günün heyecanını  burada anlatmıştım
Bugün saat 17:09 da muhtemelen sana sarılıp mutluluk gözyaşları dökeceğim yine...




Güzel Defnem canım kızım; sana ne yazsam az biliyorum, yetmiyor kelimeler..


Seninle büyüdüm bende, hayata bakışım değişti olgunlaştım, sonsuz sevginin ne demek olduğunu öğrettin bana, teşekkür ediyorum...Her gün Tanrı ya bizi buluşturduğu için teşekkür ediyor şükrediyorum.. Sen benim en güzel hediyemsin.


Sen benim gözbebeğim canımın içisin. Hayatın boyunca huzurla ve mutlulukla yaşa birtanem, herzaman yanında olacağım, ömrümün sonuna dek.


Seni çok ama çooook seviyorum Defne'm...







işte doğumgünün için hazırladığım klibin; 


http://www.youtube.com/watch?v=00NpEavyOB0&feature=share

4 comments:

  1. Ailesiyle birlikte uzun sağlıklı huzurlu bir ömrü olsun sevgili Defne'nin.Çok öpüyorum

    ReplyDelete
  2. Çok ama çok güzel bir ömrü olsun, mutlu olsun, sağlıklı olsun, yolu hep açık, şansı bol olsun....

    ReplyDelete
  3. Duygucum çoook teşekkürler, minnoşlarımız büyüyor ne mutlu değil mi
    Karlı İstanbul dan güzel Ardahan a sevgiler

    ReplyDelete
  4. Büyülübahçe, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. Tüm bebelerimiz huzurla mutlulukla büyüsün.Sevgiler

    ReplyDelete