Friday, April 27, 2012

kısa bir kaçamak

Bakıcımızın her üç ayda bir vize tazelemek için memleketine gitmesini fırsat bilip annemlerin yazlığına kaçıverdik kızımla. Yazlık dediğime bakmayın dil alışkanlığı, eskiden yazlıktı hakikaten 3 ay kalınan ama son yıllarda emekli hayatına iyice alışıp yılın 9-10 ayını geçirir oldular. Hemen her tür meyve ağacının olduğu kocaman bir bahçesi var evin, yetmedi yakın yerden bir bahçe daha yaptılar kendi çaplarında tarıma merak saldılar. Çiftlik olma yolunda ilerliyorlar şimdilik.



Defne için eşi bulunmaz bir deneyimdi. Kitaplardan tanıyıp bildiği hemen hemen tüm hayvanlarla tanıştı heyecanını görmeliydiniz. Havanın müsait olduğu hen an dışarıdaydık çimenlerde yuvarlandık dere boyunda yürüyüşlere çıktık kuzuları besledik ördekleri izledik..


En çok da annemle babamın mutluluğu, coşkusu görülmeye değerdi. Küçücük bir insan yavrusu koccaman ebeveynleri nasılda çocukça hallere sokuyor. Babam zor ayrıldı en küçük torunundan. Dede sevgisi nasıl birşeymiş ben de görmüş oldum... Daha nice yıllarda hep birlikte olalım canlarım...






5 comments:

  1. amin, umarım çok daha güzel günleriniz olur birlikte allah bozmasın inşallah, ben onun gülüşünü yerim maşallah çok tatlı bir çocuk. resimler de öyle sevgiler.

    ReplyDelete
  2. Defnoşun mimiklere hastayım ya :) Salincaktaki gülüşü süper

    ReplyDelete
  3. blogger anneyim ve izlemedeyim canım senide beklerim.

    ReplyDelete
  4. O son resme öldüm bittim :) Ben de dededim hastasıydım da...

    ReplyDelete
  5. Çok güzel olur arada kısa da olsa evden uzaklaşmalar...

    Miniğin, mothercare benekli polarından kızımda da var, biz de onu çok sevdik, bol bol giydik :)

    ReplyDelete