Monday, May 7, 2012

kısa kısa

Son iki hafta çok ama çok hızlı ve yorucu geçti...  Bakıcımızın kıymetini bir kez daha anladım. Annemle döndük yazlıktan ilk haftayı sadece bir gün çalışarak atlattım kaldı bir hafta daha derken annecim düşüp dizini incitti. Geçen hafta sadece 3 yarım gün işe gelebildim hem anneme bakmak hem Defdef e hem yemek hem evin çekip çevirilmesi derken  o kadar yorgunum ki anlatamam...
Dün vardo döndü bu sabahta annecim gitti.. rutinimize döndük bende işte dinleniyorum resmen..

Bu iki haftada Defnenin dili çözüldü resmen, 2-3 le sınırlı olan kelime sayısı 15 leke çıktı maşallah ama annemin katkısı büyük. Yabancı bakıcının negatif taraflarından biri buymuş glaiba. Gün içerisinde birden bire kitap, ayı, haydi, baby tv gibi kelimeler duyunca  minnoştan acaip şaşırdım.. Ablamın oğluna  hayran hayran bakıp bir aaabiiii demesi var eridik bittik...

en komiğide,  geçen sabah sıkıştırmış öperken onu canım canım diyordum bi baktım tekrarlıyor. papağan gibi resmen, tadından yenmiyor:)

Bu arada Defnecik yürümekten vazgeçti.Daha önce duyan gören başına gelen var mı bilmiyorum ama yazlığa gittiğimiz artık tamamen elimizi bırakıp koşturuyordu ama orada toprak çimen zemin bahçeler engebeli, annemin evi çok fazla eşya var korktu mu noldu bilmiyorum elimizi tutmadan yürüüyor kesinlikle. Bırakınca hemen emeklemeye başlıyor. Haftasonu dr kontrolümüz var 15. ay,  soracağım bakalım.

teyzemle çok eğleniyorum !

yaz geldi  elbiseler çıktı


yoğurt banyomdan bir kare :)


denizotobüsünün zeminin incelerken...
 Bizden haberler bu kadar daha sık yazmak üzere...

4 comments:

  1. çok tatlı maşallah:) Öpüyorum Defne'yi kocaman

    ReplyDelete
  2. Ne kadar çabuk büyüyorlar maşallah.Yoğurt yemesine bayıldım hele.Çok sevgiler...

    ReplyDelete
  3. Defne çok tatlı maşallah :) Artık yürümeye başladı mı tutabilene aşk olsun bu minikleri :) sevgiler..

    ReplyDelete
  4. çook tatlı ya, maşallah.
    Saçı az olan bebekler de bir de açık tenliyse, tadından yenmiyor :)

    ReplyDelete