Tuesday, May 22, 2012

haftasonundan...

Yine bol gezmeli  bol koşturmalı bol eğlenceli  bir o kadar da yorucu haftasonumuzdan kısa kısa...

Cuma akşamı yemeğe arkadaşlarımızı aldık.. Uzun süredir rakı eşliğinde güzel sohbetlere hasret kalmışım onu farkettim. Güzel soframızdan hiç kare yok ama :(

Cumartesi sabah düştük yollara kızımla başbaşa.. anakilavuz un ilk zirvesine katıldım.. Aylardır yazıştığım ama yüzyüze görmeden de çok şey paylaşabileceğini öğreten anneciklerle buluştum çoook güzeldi... Defne nin sevinci ayrı bir güzeldi, o kadar çok arkadaşı vardı ki harika vakit geçirdi kuzum.



Çiya da yemeğini bekliyor uslu uslu

dünyanın en güzel tatlısı bence




Peşinden teyzemiz katıldı bize Kadıköyde alışveriş yaptık...


Çok yorulduk Çiya da kendimizi harika bir yemekle ödüllendirdik.. bütün bu koşturmaca da Defnecim o kadar uyumluydu ki hiç problem çıkartmadı kuzum. Çiyanın yemelerine de bayılıyor. Kyuzu etli nohutlu yoğurt çorbası içti..

Pazar sabah güzel bir kahvaltı ardından yağmurda uzun yürüyüş.. Öğleden sonra Derin bebeğe ziyaret.
Defne yle Sasha buluştu yine  bir ara Defne sarılmış şap şap öpüyordu Sashayı o da yanaklarını yalıyordu.. Hiç müdahale etmedim. Çok mu rahatım ne !

Vapur keyfi



En sevdiği arkadaşına kavultu Defdef


3 comments:

  1. ohh ne güzel gezin, nasıl da sarılmış sasha'ya :))

    ReplyDelete
  2. Ne güzel kareler bunlar. Defne herzamanki gibi şeker. Nasıl sarılmış öyle Sashaya bayıldım :)

    ReplyDelete
  3. Ne güzel gezmişsiniz, ohh iyi yapmışsınız.
    Biz de Pazar günü İstanbul'un yağmuru nedenilye öğlene kadar çıkamadık evi birbirine kattık :)
    Öğleden sonra hava açınca bir yere gititk, orası da süper bir yer hayvanlar var bir sürü, tavsiye ederim mutlaka henüz siteye yüklemedim yazısını...

    ReplyDelete