Thursday, May 10, 2012

yeni keşfim: Sabun cevizi

Temizlik maddeleriyle başı dertte olanlardan biri de benim. Kimyasal kullanmak istemiyor ama onlarsız da yapamıyorum.
Hamilelikle birlikte bu konuda daha da hassaslaştım. Bebeğin çamaşırları için başta dalin sıvı deterjan almıştım bilmiyordum başka alternatifler olduğunu, doğumdan 1 ay falan sonra yıllardır alışveriş yaptığım Pınar hanım kostiksiz sabun rendesini koydu listesine. 
O gün bugündür de Defnenin çamaşırları onunla bizimkiler de amway ile yıkanıyordu. Derken geçen gün severek takip ettiğim  bu blogda  ki post beni benden aldı :) 
İşte blogları sevmem için bir neden daha..  Hayat paylaşınca güzel ya ,  işte  bloglar sayesinde en son keşfim Sabuncevizi.

Facebook ta internet annelerinde gördüğümde çok ilgimi çekmemişti  ta ki bu blogda   okuyana kadar. Okuyunca çok mantıklı geldi denemeye karar verdim.

Ertesi gün Esra hanımla iletişime geçerek hemen www.sabunagaci.com dan siparişimi verdim.
Az önce kargom geldi, paketten kalp şeklinde bir sabun, sabuncevizlerim ve miniminnacık bir kese çıktı.


Detaylı bilgiyi  www.sabunagaci.com ve cokbilmis in blogundan alabilirsiniz.
Bir an önce kullanmak için sabırsızlanıyorum.

Denedikten sonra kendi izlenimlerimi de yazacağım.





5 comments:

  1. Çok teşekkürler.Çok faydalı bir paylaşım oldu.Hemen sipariş edeceğim sabun cevizini.

    ReplyDelete
  2. Ben de memnuniyet dereceni bekliyorum heyecanla :) Yalnız ilk kullanımda hemen heyecann sönmesin. Yıllardır alıştığımız deterjanlardan çok farklı sbaun cevizi. Çok miktarda köpürmemesi, kokusunun olmaması insanda sanki temizlik yeterince hijyenik olmamış intibaı bırakıyor. Ama bir süre sonra alışıyorsun ve özellikle lekeleri çıkardığını gördüğünde keyfin yerine geliyor :)

    ReplyDelete
  3. Zeynep pişman olmayacağız ben eminim :)
    dün akşam eve çok geç gidebildim bu akşam ilk denememizi yapacağım, yazmaya devam edeceğim.

    ReplyDelete
  4. merhaba,
    bende çok merak ettim şimdi, deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.blogger anneyim takipteyim, bloguma da beklerim.

    ReplyDelete