Friday, May 25, 2012

ben de yaptım

montessori grubunda görmüştüm ilk sonra kızımın yaşdaşı Ceylin in sitesinde de görünce hemen deyelim dediim.. Duyudal havuz yaptık kızımla..

Bayıldı bayıldı, dudaklarını uzata uzata karıştırdı keşfetti biraz yedi çok ama çok eğlendi :) 
ortalık biraz battı ama  değdi bence. Mercimekleri atmadım başka başka objelerle tekrar oynayacağız..
Canım kzıım daha çok vakit bulup sana yaratıcı oyunlar oyuncaklar yapmak oynatmak isiyorum annecim


herkese harika bir haftasonu diliyoruz minnoşumla.. Yağmur yağmasın noluuur

5 comments:

  1. biz de yaptık şimdi kızımla :)hala mutfakta duruyor kabımız bir süre daha oynayacak galiba,çok sevdi gerçekten,teşekkürler :))

    ReplyDelete
  2. Nasıl yaptığınızı biraz daha açıklayabilir misiniz? Ben de yapabilirim kızıma belki:))
    Blogger annelerden geldim, bana da beklerim :)

    ReplyDelete
  3. bizde deneyelim hemen :) çok elenmiş belli :)

    Küçük bir not:Birde şu kelime doğrulama olmasa :(

    ReplyDelete
  4. Merhaba,
    Çook sevindim uygulamanıza.
    Kuzu da ne kadar sevmiş besbelli..
    Bu tür farklı objelere dokunmak hem bebeğin duyusal gelişimine katkı sağlıyor hem de; her zamann oynadığı hazır oyuncakalrdna onu uzaklaştırıyor.
    Ben bir de yeşil mercimeklisini yaptım. Yakında onu da paylaşacağım..

    http://www.ceylinolmez.com/index.php/ariv/207-melek.html

    Bebeklerimiz için hayal etmeye ve üretmeye devam...

    ReplyDelete
  5. Yonca mercimek havuzu yapp içine gizleyebileceğin farklı türden evde bulunan objelerden koyuyorsun.. Oje parlak plastik taşlar minik toplar vb gibi... çok eğleniyor minikler

    ReplyDelete