Friday, September 23, 2011

Bütün kızlar toplandık

Uzun bir aradan sonra bu akşam çok sevdiğim kızarkadaşlarım ( Bernacım taa Ankara dan geldi) ve en iyi dostum hayattaki en büyük desteğim ablam ile bizde toplanıyoruz. Hamilelikti doğumdu bebeğimin toparlanmasıydı derken neredeyse 180 derece değişen hayatımda eskiye ait bir rutini tekrar yaşayacak olmaktan dolayı taze anne olarak pek bir heyecanlıyım...


Ah eskiden ne çok yapardık bunu. Kızarkadaş gibisi yok iyi bilirim. Şarabımızı havalandırır peynir tabaklarımızı hazırlar dalardık koyu bir sohbete. Konumuz döner dolaşır bu erkekler niye bu kadar farklı ne yapacağız noktasına gelir bu konuda sürekli teoriler üretirdik genellikle ..



Çok hazırlık yapamadım ama tatlı olarak Defdef i yiyeceklerinden önemli değil diye düşünüyorum.

Mazeretim de hazır !

Yumuşak bir kırmızı ile güzel geçecek bir akşam bizi bekliyor gerçi ben vitamaltla kendilerine eşlik edecek olsamda yine de görüşebileceğimiz için çok mutluyum .

Hepimize güzel bir haftasonu diliyorum

No comments:

Post a Comment