Friday, September 16, 2011

Yeni ciciler

Bizim pıtırcığın ek gıdaya karşı direnci yavaş yavaş kırılıyor galiba!!
Bir ara çok umutsuzdum ama son bir kaç akşamdır anne sütüne organik yulaf unuyla hazırladığımız mamasını kaşığa direnç göstermeden hapur hupur yedi bizi şaşırtarak. Öğleleri ise sebze püresine hala dirençli dün bir iki kaşık yemiş ama bakıcımızın anlattığına göre.. Haftaya da kahvaltıya başlayacağız bakalım !
Bütün bunlar insanlık için küçük ama bizim için büyük adımlar :) anneler beni anlar değil mi ... Ne zor şeymiş bu ek gıdaya geçiş yaa... Yeğenlerim kurabiye canavarı gibiydi nasıl iştahlı yiyorlardı ben de bütün bebeklerin öyle olduğunu sanmışım peh ne yanılgı !

Defne hanımın ek gıdaya geçişi ile hayatımıza bir çok yeni obje girdi... Şimdilik kullandıklarımı yazayım dedim. Bu ürünlerin çoğu sterilizasyona uygun değil. Sabunlu ılık su ile yıkayıp  kaynar içme suyu ile duruluyorum umarım yanlış bişey yapmıyorumdur..


                      Mama sandalyemiz ikeadan çok tavsiye edildi,  şimdilik memnunuz.

***
mycey in alıştırma kaşıkları , diş kaşıyıcısı olarak kullanıyor, üzerinde mama varsa direk atıyor :)
***
nuby nin ısıya duyarlı kaşıkları

***
başka bir çok önlük aldım ama tchibo nun bu önlüklerini sevdim.Diğerlerini çıkartıyor sürekli çekiştiriyor. 


***
nuby nin yemek seti Esma teyzemizden hediye :)


***
nuby nin sebze filesi, içi dolu ise direk yerde boş ise dişleri kaşıyor :)


***
Beaba nın mama kapları çok sevdik akşam mamasında bardak olarak kullanıp içirdiğimde oluyor

2 comments:

  1. İkeanın mama sandalyesini bizde tavsiye üzerine aldık, çok memnunuz.
    Organik yulaf ununu nerde bulabilirim canım, baktığım birkaç markette bulamadım.

    Sevgiler, minik kuzuya öpücükler!

    ReplyDelete
  2. Lal, yulaf ununu jokerden almıştım Hipp marka, hatta bugün de paramini de hipp in diğer ürünleri ile birlikte satışta...

    ReplyDelete