Tuesday, October 11, 2011

8. ay

 
Her ay ki gelişim yazımı yazamadım bu ay. Defnecim kusurabakma canımıniçi anne bu aralar kontrolünü yitirmiş durumda hiç bir şeye yetişemiyor L
Evet  8 ay 11 günlüksün bugün . 8. Ay itibariyle 8,380 gr 71 cm. sin aşkım, 24 eylül itibariyle kısa da olsa desteksiz oturabiliyor önünde duran objeleri  alabilmek için uzanıp emekleme pozisyonuna geçebiliyorsun.
Geçen haftadan beri dizlerin ve ellerin üzerinde kalkıp vücudunu ileri geri sallıyorsun ilerleyemesende çabalıyorsun , o kadar komiksin ki babanla gülmekten katılıyoruz.
O minicik tombiş ellerinle alkış yapıyorsun, bazen uyandığında  tatlı tatlı mırıldanırken arada şap şap seslerini duyuyorum. O ses beni o kadar mutlu ediyor ki anlatamam. Sen harika bir bebeksin.Uykucu kuzum benim,gece uykularını  iyice düzene oturttun...Tek derdimiz dişlerin, bir türlü çıkmayan ama sürekli kaşınan ve salya akıtan seni rahatsız eden dişlerin. Bir an önce çıkartsanda rahatlasan kuzum.
Ek gıdalarda bir çok çeşit yemeye başladın 1 ekimden bu yana.Kuzu etli bol çeşit sebzeli çorbanı sevdin gibi. Eskiye oranla gelişme kaydettin bebeğim. Pastörize keçi sütünden yoğurt mayaladım senin için, çok sevdin J Hala meyve yemiyorsun sevmiyorsun hiç bir meyvenin tadını. Bugüne kadar yediğin tek meyve mandalina oldu şaşırtıcı değil mi. İleride benim  gibi tam bir meyve canavarı olursan bu günlerini hatırlatacağım sana  J

gülen surat

2 comments: