Monday, October 31, 2011

İlk Cumhuriyet bayramımızı biz coşkuyla kutladık !!!

                  
Hala aklım almıyor mantığını anlamak mümkün  değil...  Evdeyken hiç fırsat bulup yazamadım içinde birikti birikti 3 gündür. Şimdi bir güzel dökeyim...

Özellikle  zor zamanlardan geçtiğimiz  böyle bir dönemde, acı üstüne acı  yaşıyorken şehitlerimizin kanı henüz  kurumamışken tam da  kenetlenmeye, bir olduğumuzu birlik olduğumuzu bizi kimselerin  bölemeyeceğini göstermemiz gereken  en güzel en anlamlı bayramımızın kutlamalarının  iptal edilmesini  çok üzücü buluyorum dahası  çok düşündürücü ?
En çok da okullardaki törenlerin iptaline üzüldüm  genç beyinlerde  iptal edilebiliyormuş  imajı yerleşmemeliydi.
Ne şartlarda ne acılar çekilerek kuruldu Cumhuriyetimiz. Sahip çıkmamız gereken en değerli varlığımız. Nice 88 yılllara, nice nice bayramlara
Defneciğimin şimdiden bu değerleri bilmesini istiyorum, şimdiden Atatürk ü anlatıyoruz ona, bilmiş bilmiş bakıyor. Evimizi balonlara bayraklarla süsledik Cumartesi günü, balkonumuza  kocaman bayrağımızı astık ... Geçmiş yıllardaki gibi motorsikletle Bağdat caddesindeki  Fener alayına katılamadık belki ama seneye umuyoruz J

Bu arada Defdefin dün 9. ayı idi, benim kınalı kuzum doğalı taaam 9 ay oldu, zamanın hızına inanamıyor insan.. Her anın tadını çıkartmaya çalışıyorum ama bir yandan da biliyorum ne olursa olsun yetmeyecek L  9. ay yazısını da Dr kontrolümüzden sonra yazarım ...Nice aylara bebeğim, nice yıllara, uzuun yaşa,  Cumhuriyetle yaşa..

No comments:

Post a Comment