Thursday, November 3, 2011

Kokuşmuşuz gerçekten

İki gündür boğazımda bir yumruk haber bültenlerini atlıyor gazetede o haberi gördükçe sayfayı çeviriyorum, ruhum kaldırmıyor   gerçekliğini düşündükçe o kadar büyük bir sancı giriyor ki karnıma
Bu nasıl bir insafsızlıktır nasıl bir vicdansızlıktır. Hayvan diyemem hangi hayvan başka bir canlıya böyle bir şey yapar. Bu kararı veren mahkeme üyeleri de,  kararı onaylayan Yargıtay üyeleri de  en az o tecavüzcüler kadar insafsızlar gözümde...
Düşündükçe çıldıracağım 13 yaşındaki bir çocuğun kendi rızası ne demek !! Hiç mi kendi çocukları yok.. şiddeti nasıl bu kadar içselleştirip normalleştiriyorlar !!
Din namus  edebiyatıyla yanıp tutuşanlara sesleniyorum, nerede nerede o vicdanlarınız ha ?
Yaşadığımız topluma bakın.. iyice midem bulanıyor artık kaldıramıyorum
Her türlü şiddet hızla normalleştiriliyor , kabul edemiyorum bunu !   Bu zihniyetteki insanlarla aynı ülkede yaşıyor olmaktan utanç duyuyorum .. Utancımdan söyleyecek daha fazla söz bulamıyorum ...
Çok üzgünüm...

No comments:

Post a Comment