Monday, November 28, 2011

10 a 3 kala

Balım güzel gözlüm inci tanem Defdefim 10 aylık olmana birkaç gün kala içimden geçenleri yazayım dedim... Burası senin için açılmadı mı o zaman en çok sana dair detayları içermeli dimi aşkım.. okuyunca ama hani şundan hiç bahsetmemişsin demeni istemem.



Pek bir huysuzsun son günlerde, herşeye ağlıyor sinirleniyorsun.. Karakterin mi gelişiyor yoksa babana özlemden mi bilemiyorum... Arıyorsun babanı her halinden belli, her sabah beraber uyanıyor yatakta oyunlar oynuyordunuz, ben koynundan süzülüp çıkıp gidince sen tek başına açıyorsun gözünü..


Emeklemeye çalışıyor ama beceremiyorsun hep ağlıyorsun, mücadele et aşkım ağlama diyorum daha çok kızıyorsun bana... Asıl amacın ayağa kalkmak belli, tutunup kendini çekiyorsun ama toto ağır geliyor galiba kalkamıyorsun:) o kadar komik ki bu hallerin seyretmeye doyamıyorum...



Artık herşeyi yiyorsun ancak damak tadın oldukça değişken, bir gün çok severek yediğini ertesi gün tükürünce aklım karışıyor menü hazırlayamıyorum sana. Bir de kaşığı yaklaştırınca püskürtme huyu çıkarttın ki üst baş yer gök yemek oluyor:) Hala tam olarak hah bunu çok seviyor dediğim bir yemek yok ...



Vardo teyzenle iyi anlaşıyorsunuz görüyorum, bize atmadığın kahkahaları ona atıyorsun, ofisten izliyorum seni sık sık, kameraya arada bir bakıyorsun sanki izlediğimi biliyormuş gibi. İçim eriyor o zaman uçup gelmek istiyorum, koklamak öpmek öpmek ...

Ha bu arada iyice dillendin, gel gel  gibi bişeyler diyorsun bir de sanırım ba-ba, bana gittiğinden beri gel babası gel gel şarkısını söylememiz işe yaradı galiba :) Kızgınlığını sevincini çığlıklarınla çok güzel anlatıyorsun aslında kelimelere ne gerek var ki !

En çok da o küçücük kabinde tek başıma süt sağarken özlüyorum annem seni. Kokun burnuma geliyor telefondaki fotoğraflarını öpüyorum, biri görse deli diyecek...

Günler akıyor Defnem sen çoook hızlı büyüyorsun..Çoook tatlısın ve beni hergün kendine hayran bırakıyorsun..Benim akıllı, tatlı, mis kokulu bebeğim, teşekkür ederim...

No comments:

Post a Comment