Tuesday, December 6, 2011

10.ay

Geçen Cuma doktor kontrolündeydik, uzunca soru listemizle..



Herşey yolunda çok şükür, hala 3 dişimizle devam ediyoruz büyümeye , kasım ayında yeni diş gelmedi, her ay bir diş bekliyoruz dedi doktor.


Geçen ay ki hastalığına rağmen az da olsa kilo almış yine de en az kilo alımını bu ay yavaşladı 9,250 olmuş boyu ise 2 cm daha da uzamış 75 cm olmuş 


Ek gıdalarda hala başarılı değiliz, iştahla yediği hah budur dediğim bir yemek yok köfte seviyor sadece. Yavaş yavaş sofra yemeklerine geçin birbiriyle uyumlu sebze çorbaları yapın dedi doktor, sofra yemeklerinde kavurmak yok, salça tuz yok tabi. Yoğurt çorbası yaptım buğdaylı nohutlu fena yemedi !

Keçi sütünden yoğurda keçi peynirine devam. Pekmez üzüm olacak günde 1 çay kaşıgını geçmeyecek
anne sütü alabildiği kadar içecek ama az olursa yetmedi takviye yapalıma gerek yok dedi- sütüm yine azaldı günde 500 ml in altında kalıyorum bazen-

gece öğünlerini bir e indirmiştik tamamen elimine edebilirsin böylece uyanmaz dedi ama gel de yap. Süt vermezsek gece yarısı bas bas bağırıyor köfte-Kaldırıp bastırınca adım atıyor ya da tutunuyor koltuk kenarında ama o kadar, sürekli emeklemeye çalılşıyor yavaş yavaş ilerliyor gibi ama hala tam emeklemeyi yapmadı sinirlenip ağlıyor aşkım.


Son 2 gündür ise oturduğu yerden tutunup kalkıyor ama sonra hemen devriliyor en azından çabalıyor acelemiz yok ama..


Şaka gibi 10 ay geçti bitti o ilk bebeklik halleri bitti bile,  düzeltilmiş yaşı ile 8,5 aylık oldu kızım, kızıyor konuşuyor ne istediğini neyi istemediğini çok güzel ifade ediyor, elinden birşeyi alınca ağlıyor resmen kızıyor bize ver ver diye.

Kefir verebilir miyim diye sormuştum 1 yaş sonrası kendin mayalayarak ver dedi.Babası IP kameradan bense masanın üstünde açık duran laptoptan izliyorum gün içinde. Vardo ile oynarlarken soruyor bana nerdeee kameraya bakıyo bizimki, hemen ardından ekliyor anne nerde kafa dönüyor laptopa doğru geçen gün izletti bu şekilde Vardo, güleyim mi ağlayayım mı bilemedim.






Yazacak çok şey var oyle karışık durumlar ve duygular içindeyim ki, eşim geliyor yarın, Pazar dönecek ama 3 hafta oldu burnumuzda tüttü resmen...





No comments:

Post a Comment