Wednesday, December 28, 2011

Son hafta... son gelişmeler ve yeni yıl

Yılın son haftasındayız, daha iyiyiz :)



Cuma gecesi Egecim geldi. Christmas nedeniyle 1 hafta bizimle.


Defnenin babasını görünce tepkisi şahaneydi. Kameraya çekmeliydik ama yine kaçırdık. Ege içeri girer girmez sustu, baktı baktı hiç tepki vermedi ilkin, babası yaklaşıpta kucağına alınca bir neşe bir çığlık bir alkış...


Kuzum benim nasıl özlemiş ,babasının kızı ..İşin en enteresan kısmı da Defnecik son 15 gündür gece uykularında inanılmaz çok kalkıyor ağlıyor mızıldanıyor beni mahfediyordu,babasının gelmesiyle bebeğim melekler gibi uyur oldu.Gerçi geçen hafta üst iki dişini birden patlattı hem de nasıl kocamanlar anlatamam. Yanlardaki minikler geliyor şimdide.


İlk akşam sadece 1 kez uyandı süt içti devam etti, gece boyunca kalkıp kalkıp herşey yolunda mı diye baktım nefesini kontrol ettim, inanamadım.. sonraki günlerde oyle, maşallah diyeyim nazarım değecek. Babasını istiyormuş benim meleğim.


Cumartesi öğlen yeni bakıcımızı almak üzere Ataşehire giderken son derece gergindim. Ege de son günleri, yaşadıklarımı dinleyince epey üzüldü halime.. Neyse anlaştığımız bakıcı Vardo nun kuzeniydi. Gittiğimizde bir de baktık ki Vardo gelmiş , eğer kabul ederseniz ben sizinle devam etmek istiyorum dedi. Kuzeni yeni iş bakabilirmiş, aralarında anlaşmışlar. Biz yine de ikisinide aldık eve geldik oturup detaylı konuşalım diye.


Defne Vardoyu görünce nasıl sevindi kucağından inmek bilmedi. Böyle olunca bizde bir daha aynı şeyleri yaşamamaya söz alıp Vardo ile yeniden başladık. Sonuçta kendisinden son derece memnundum , ablası hastalanıp Gürcistana gidip gelemeyeceğim diye haber yolladığında çok üzülmüştüm. Umarım hepimiz için hayırlı olur. Uzun süre birlikte oluruz....


Yılın son haftasına daha iyi daha moralli girdik.






Umarım 2012 de hepimiz için sağlık ve mutluluk dolu 2011 den daha sıcak ve güzel bir yıl olur. Nedense çok sevmedim 2011 i ben. Defneme kavuşmak dışında – ki en güzeli buydu- bize, ailemize çok da iyi gelmedi.


2012 den pek umutluyum... Huzurlu barış dolu bir yıl olsun..

1 comment:

  1. Uzun zaman oldu internete girmeyeli.Yeni haberim oldu canım.Bakıcı olayına çok üzüldüm.Neyse tatlıya bağlanmış sonunda.,Demek artık uykuları düzeldi minik prensesin ahh darısı benimkinin başına.:(

    Bu arada yeni yılın kutlu olsun!Ailen ve sevdiklerinle nice yıllara!

    ReplyDelete