Friday, December 23, 2011

bir ileri iki geri

1 hafta aradan sonra merhaba.

Çok hızlı, çok değişken çok yorucu bir haftayı daha geride bırakırken bazen diyorum anne olmak bu işte. Herşeye yetişmeye çalışmak ne olursa olsun bebeğin için en iyisini istemek, olmayan enejiyi yaratıp herşeye yetişmek yetişmek yetişmek...

Bu bakıcı arayışı o kadar yordu ki beni,doğumgünümü annem ve kızımla başbaşa yediğimiz güzel bir yemekle kutladıktan sonra daha fazla düşünmek, vakit kaybetmemek ve de annemi yormamak adına görüştüğüm adayların içinde en iyisi gibi görüneni almaya karar verdim. Bu adayın verdiği referans yalanı çıkmıştı ama ben herkes ikinci bir şansı hakeder mottosundan yola çıkarak kendisini ilk konuş tuğumuz şartlar üzerinden işe aldım.Yani aslında denize düşüp yılana sarıldım!

Cumartesi günü yeni adayı eve getirip annemle başbaşa bırakıp Defdefle birlikte emziren annelerden Pelin in davetine gittim. 3 anne 3 bebek buluştuk . Bebişler emekleyip birbirlerini keşfederlerken biz de koyu bir sohbete daldık. Galiba en çok ben konuştum o kadar dertliyim ki bu bakıcı sürecini anlatmam yetmiştir kızlara:)


Pazar günü ise günler öncesinden ayarladığım Defnemin fotoğraf çekimi vardı. Seçim yaparken adrese hiç dikkat etmemişim, anlaştığım stüdyo Taksimde, İstiklalin ara sokaklarından birinde 6 katlı eski bir Beyoğlu apartmanında imiş ! Arabayı en yakın otoparka bırakıp yanımızda kıyafet oyuncak vs çantaları, bir de Defnem apartmana ulaşmamız epey zahmetli oldu ama asıl süprizi asansör olmadığını görünce yaşadık. 6. Kata ulaştığımızda annem de bende yığılmak üzereydik  sinir falan kalmadı bende , gülme krizine girdim annem söylenip duruyor halimiz içler acısıydı ...Neyseki Defnecim tam bir fotomodel edasında birbirinden güzel pozlar vererek Şebnem ablasını fethetti... Gördüğünüz gibi tüm bu karmaşa içinde hiç birşeydende geri kalmıyorum !

Cumartesi Pazar bu koşturmaları yaşarken bir yandan da yeni bakıcımıza Defnenin ve evin düzenini öğretmeye çalışarak geçti. Pazartesi annemi gözetmen olarak atayarak işe geldim.. Daha ilk günden performansı belli olmaya başladı Özbek bayanın... Biz söylemeden hiç birşey yapmıyor, Defnenin altını değiştirmemiz lazım diyorum oyle bakıyor. Dur bakalım dedik biraz zaman geçsin.

Sabahları uyanmıyor bir türlü, oysa daha ilk gün 6 da kalkması gerektiğin söylemiştim. Ben 5,45 te kalkabiliyorsam ki tüm gece bebeğe bakmama 1650 kere yatıp kalkmama rağmen Defnenin uyanmasıyla birlikte onunda uyanmasını istemem son derece normal değil mi...

Bir gün iki gün yok uyanmıyor, artık evden çıkmama dakikalar kala ben çalıyorum kapısını oyle kalkıyor. Gün içerisinde annem herşeyi yapıyor o Defne kucağında öyyyyle camdan bakıyor kameradan izliyorum ..Bu böyle olmayacak dedim ve haber beklediğim bir başka adayla görüşmeye gittim. Teoride anlaştık Cumartesiyi bekleyip Saadetle konuşmayı planlarken Çarşamba akşamı istifa etti!! Süper dimi. Bahanesi de hazır. Telefon gelmiş annesi rahatsızmış Özbekistana gidiyormuş.. Hep aynı yalan

Hiç durma hemen topla eşyalarını dedim ! Hakkını verdim gönderdim


O günden beri başım ağrıyor ne yaparsam yapayım geçmeyen ince bir ağrı yerleşti sol tarafıma.. Dün işe gelemedim annem tek başına çok zorlanacaktı, bugün mecburen geldim!


Kaldık yine ortada, diğer adayı hemen çağırdım. Yarın gelecek bakalım...Olan Defneme oluyor birtek buna üzülyorum. Biz bir şekilde idare ediyoruz ama bebeğim sürekli değişen kişilerin elinde. Eve gelip gidenin haddi hesabı yok offf..
Neyse durumdan hoşnut olmasam da biliyorum ki geçici şeyler bunlar ve üstesinden gelemeyeceğimiz şeyler değil. Allah dermansız dert vermesin derler ya, sürekli bunu hatırlatmaya çalışıyorum kendime..


Hepimizin bebeği çok ama çok kıymetli onlar için en iyisini istememiz doğal değil mi..

2011 bitiyor artık, yeni bir yıl yeni başlangıçlar yeni umutlar... Minik meleğimin ilk yılbaşısı için güzel güzel hazırlıklar yapmak istiyorum, bu haftasonu alışveriş yapmaya fırsat bulabilriim umarım , ayrıca bu akşam Egecim geliyor. Tam bir hafta boyunca bizimle Cristmas ı bir kez daha seviyorum


Biliyorum herşey çok güzel olacak....

ps: izleyin bakalım sevecek misiniz

http://sendables.jibjab.com/view/elVveQ64Ph6uVE2nb9s8

1 comment:

  1. Yeni yılda herşey düzene girer umarım. 2012 bize ve güzel kızlarımıza sağlık, şans ve bolca mutluluk getirir inşallah.

    ReplyDelete