Friday, December 30, 2011

11.ay

Bebeğim bugün tam 11 aylık oldun. İlk yaşına sadece 1 ay kaldı...



Daha dün gibi içimde gün gün büyümekte idin. Her kontrolü heyecanla çeker kaç cm olduğunu gün gün takip ederdik. Zaman ne hızlı akıp gidiyor. Bir yıl daha biterken herşey seninle çok daha anlamlı çok mutlu ve aydınlık. Varlığınla öyle bir aydınlattın ki hayatımızı iyi ki varsın bebeğim.


Bu ay gelişimin oldukça hızlandı, henüz dr kontrolüne gitmedik kilonu boyunu kaç oldun bilmiyorum ama emeklemeye- sürünmeye başladın. Artık özgürlüğüne kısmen kavuştun, sürekli keşif yapıp evin bilimum köşelerini karıştırıyorsun. Tutunup kalkıyor ayakta durmaya bayılıyorsun, adım atma konusunda biraz tereddütlüsün ama seni tutalım saatlerce zevkle dikilebilrisin gibi. Elinden birşeyi almaya görelim çığlığı basıyor tepkilerini çok açık gösteriyorsun. Karakterin oluşuyor :)


Tam anlamıyla taklitçi bir maymun oldun, anneannen nasıl öksürüyor diyoruz numaradan öyle komik öksürüyorsun ki, el sallıyorsun bizim kahkahalarımızı taklit ediyorsun, bariz bir şekilde gel ve mama diyorsun. Özellike acıkınca mama diye ağlıyorsun. Rüyamda görsem inanmazdım !


Bütün bunarı başka bir yakınımdan dinlerke bana çok sıradan gelen şeylerdi ama şimdi seninle nasıl heyecanlanıyorum sanki aya gitmişsin gibi her sabah heyecanla teyzene anlatıyorum bilsen... Tam görmemişin çocuğu olmuş ama öyle ne yapayım:)


Bugün 18 aralıkta gittiğimiz stüdyo çekiminin fotoğrafları geldi, hepsi birbirinden güzel .Sabahtan beri bakmaya kıyamıyorum..Birkaçını yükleyeyim, maşallah deyin 41 keree






İşte yeni yıl bebesi Defne...
çok eğlendik çekimlerde

anneannem çok güldürdü beni


arada somurttum çünkü sıkıldım


gülüşün hiç solmasın güleç bebeğim


1 comment:

  1. yesinler saçındaki o tokasını da :)

    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    ReplyDelete