Tuesday, December 13, 2011

Korktuğun şey başına gelirmiş

Korkularımız var hepimizin, zaman zaman değişen, bazıları daha öncelikli iken bazıları zamanla gündemden düşen.



İşte anne olduğumdan beri en büyük korkum bakıcı olayı idi. Biliyorduk bakacak bir yakınımızın olmayacağını , bakıcı çalıştıracağımızı ama bazen yaşamadan ne kadar zor olacağını kestiremiyor insan.


Arkadaşlarımdan duydugum hikayelerden sonra kafamda bu korku iyice belirginleşti,  ya iyi birini bulamazsak bende sürekli bakıcı değiştiren sürekli bu endişe ve sıkıntıları yaşayan biri olursam derdim .
Güzel hikayelerde var olmaz mı işallah biz de öyle oluruz der bu en büyük korkularımdan birinin üstünü bir güzel örterdim.


Ama artık örtecek bişey kalmadı. Pazar günü gideli 1 hafta olan bakıcımızın artık geri gelmeyeceğini öğrendik.. Bugün 3. Gün, kaç ajansla konuştum kaç kişiye derdimi anlattım sayısını hatırlamıyorum. Uyuyamıyorum geceleri, Defnem için çok endişeliyim.Sürekli ağlıyorum.


Beni en çok üzen şey ise bu sürecin son olmayacağı demek biz bunu hep yaşayacağız.Yeni biri, yeni düzen , hiç tanımadığın birine bebeğini bırakmanın inanılmaz suçluluk duygusu ve endişesi....Avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum resmen. Yok iyi değilim ben


Eşim geldi haftasonu bu haberle o da çok moralsiz döndü Viyana ya.. Ne yapıcaz deyip duruyoruz birbirimize. Annemi aldık tekrar ama kadıncağız çok yoruluyor, kollarındaki problem onu daha da zorluyor o da hasta olursa ben hangi birine bakacağım.


Dünden beri bir kaç adayla görüştüm ı ıh hiç biri kriterlerimize uymuyor, allahım ne insanlar var ya..Kimi bebek bakacak ama evde kimse olmayacak dimi diye absürd sorular soruyor kimi ev işi yapmam diyor


Bir de an önce bu haberin maili geldi


http://video.haberturk.com/haber/video/aileler-dikkat/56486


ağla ağla şiştim


Allahım lütfen karşımıza dürüst vicdanlı temiz ahlaklı birini çıkart ne olur.

4 comments:

  1. Krese gondermeyi dusunmedin mi? Defne 10 aylik oldu zaten. En azindan kres beklenmedik zamanlarda ortada birakmaz sizi. Iyi bir kres cok da guvenemedigin bir bakicidan iyidir belki de.

    ReplyDelete
  2. Pınar'cım Allah kolaylık versin cidden zor bir durum :( Bence de kreşleri bir araştırsan belki daha iyi olur..
    O videoyu izlemeye cesaret bile edemedim.. Öylesi milyonda birdir o kadar vicdansız olamaz insanlar..

    ReplyDelete
  3. ahhhh.. çalışan anne olmak...
    dünyalar güzeli bebeğinin ve senin karşına iyi biri mutlaka çıkacak bir arkadışının yakını ablası annesi falan yok mu acaba? o geldi aklıma o da olmazsa kreş seçmelisin bence. birde en azından bakıcı arama sürecinde , istediğin kriterde birini bulanadek kreş olabilir bence. dularım sizinle.

    ReplyDelete
  4. Malesef yurt dısından calısmak ıcın gelenlere pek guven olmuyor bızıde bır tanesı yarı yolda bırakmıstı..(bızımkı hasta bakıyordu cocuk bakma konusunda ılk tercıhımız turkcesının ıyı olması oldugu ıcın hıc tercıh etmedık) Ama ınan buna cok da ıyılerı var ondan sonra buldugumuz bızım aılemızın bır parcası oldu o kadar cok sevıyoruz kı onu lutfen sende ıyı düşün..
    Prensesini cok sevecek bir bakıcı bulman umuduyla..
    Sevgıler..

    ReplyDelete