Friday, December 16, 2011

Yolun yarısı mı gerçekten...

Bugün benim doğumgünüm. Tam 35 oldum , iyi ki doğdum  Yarıladık mı yolu çoktan geçtik mi bilemiyorum ama bence 2. Kısım daha heyecanlı ve güzel olacak...
Anne olarak geçirdiğim ilk doğumgünü ve bundan sonrakilerde hep böyle olacak, bu bile çok mutlu olmak için yeter bana..

Sıcacık bir yuvam, kapısından girince içimin huzur dolduğu bir evim, kocaman kollarıyla beni saran bir kocam, gün gün büyüyen küçük bir mucizem var. Sağlıklıyım, ailem, sevdiklerim yanımda..Dünyanın en harika ablasına sahibim bir de...
Daha ne olsun dimi...


Hayata teşekkür etme şansım varken kullanayım...Şükürler şükürler şükürler olsun.

işte iki aşkım


PS: bir de gönlüme göre bir bakıcı bulabilirsem tam olacak !!!

1 comment:

  1. Sağlıkla mutlulukla huzurla geçecek nice yılların olsun bakıcılı tarafından :))

    ReplyDelete