Sunday, November 6, 2011

Yeni başlangıçlar ve bayram

Eskisi bayramlar gibi  yaşanmasa da bugün bayram. Defnemiz le ilk değil ama ikinci bayramımız. 
Her bayramda ya annemlere gider ya da tatile kaçardık Defne den önce. İkidir evimizde çekirdek aile şeklinde geçiyor bayramlar.Bu bayramda hayatımızdaki son gelişmelerden ötürü gidemedik hiçbiryere.


Bakıcımızı değiştirdik. Zor süreçler bunlar. Biliyorum hepte zor olacak. Yaklaşık 4 aydır birlikteydik Müşerref Hanımla. Hep olumlu hep ılımlı olmaya çalıştık, ailemizin bir bireyi gibi sahiplendik hiç birşeyden ayırmadık, derdine ortak olduk ama hep suistimal edildik. Bazı şeyleri görmezden geliyordum, aman Defdef e iyi baksın olsun varsın diyordum ama göz göre göre kullanıldığını hissetmek hakikaten zor. Yine de devam ederdim ortalamada Defdef e iyi bakıyordu ve bu bizim için en önemli kriterdi ama bizim mutlaka bir yatılı bakıcı ile devam etmemiz gerekiyordu. Çünkü eşim iş nedeniyle bir süre bizimle olmayacak :(


Hem yeni bir fırsat, geleceğimiz için daha iyi olacak diyorum ama bir yandan da korkuyorum. Yaklaşık 4 ay boyunca kızımla başbaşayız. Bir sürü soru işareti var kafamda ? Bunları ayrı bir yazıda uzun uzun anlatmayı istiyorum Defne için..


Bu yüzden son iki haftamız çok yoğun ve sıkıntılı geçti. Bir yandan ajans, tanıdıklar  vasıtasıyla bir çok görüşme yaptım, bir yandan mevcut bakıcımızla nasıl söyleyeceğiz nasıl yapacağız derken o malum ayrılık konuşmasını yaptım. Bu bile iki gece uykuma maloldu, nasıl söyliycem ay çok üzülecek diye kurdum kurdum. 4 gün önce işten gelince konuştuk. Çok üzüldü biraz saçmaladı beni de üzdü,  1 hafta daha devam etmesini istedim tam maaşını vermeme rağmen o hemen gitmek istedi. Defdefe babamız baktı :)


Bugün itibariyle yeni bakıcımızı aldık. Hepimiz için hayırlı olsun diyorum. Vardo ile bize güzel günler diliyorum. 


Hepimize iyi bayramlar. Bayram şekerimle öperiz sizleri...


çok mutluyum annemle 9 gün başbaşayız yaşasın bayram !

2 comments:

  1. Umarım herşey çok güzel olur Pınar..
    Bayram şekeri de çook tatlı olmuş :)
    Bayıldım

    ReplyDelete
  2. Bu bayram şekeri tam yemelik :) Maşallah canım ya ne şeker olmuş Defne!

    İşle ilgili sıkıntılar hiç bitmiyor malesef :( İnşallah herşey düzene girer.

    Sevgiler!

    ReplyDelete