Tuesday, October 25, 2011

Dişim çıktı.....

Haftasonu başlayan hastalığım annemi korkuttu ama aslında benim bütün sıkıntım dişlerim yüzündenmiş!!

Aylardır çıkarmaya çalışıyordum ,  hep kaşınıyordu hep salyalarım akıyordu ama bu kadar zor olacağını bilemezdim. Ateşlendim, uyuyamadım, sütümü içemedim hep annemin kucağında kalmak istedim ama  şimdi rahatladım..

Dün akşam annecim işten gelince benimle oynarken farketti hem de iki tane birden çıkarttım :)
Beyaz bir hediye alacakmış bana... İkisi birden o kadar çok sevindiler ki şaşırdım , bu kadar sevineceklerini bilsem daha önce çıkartırdım, hatta babam hızını alamayaıp arkadaşlarına mesaj yazdı.. Annemde kızdı ona görmemişin çocuğu oldu diye...

Bu arada annem hala hasta boğazı yanıyor burnu akıyor, benimle ilgilenirken yüzüne beyaz bişey takıyor maskeymiş....

Dün gündüz uykularımı güzel ve uzun uyudum yemeklerimi  çok çok yedim. Artık iki de dişim var kaçın ısırırım :)

Hadi artık diş buğdayı hazırlıkları başlasın !

No comments:

Post a Comment