Monday, June 6, 2011

Tatlı telaş, güzel anı

Cumartesi günü minik mucizeme mevlüt yaptık. 


Acaip bir koşturma içerisindeydim ancak yazmaya fırsat bulabildim. Aslında kırkında yapılırmış ama Defne çok küçük ve ziyaretçi yasağımız olduğundan ertelemiştik ancak fırsat bulabildik annemlerde gelince hadi bakalım dedik ve kolları sıvadık.
Eskiden olsa  ne gereksiz derdim bu tür şeyler için ama anne olunca bakış açım değişti. Sürekli bir şükretme ve dua hali içindeyim bebeğim sürekli kutsansın, kutlansın istiyorum. 


Hazırlıklarmıza gelince; 
Minik prensesim için zarif bir elbise aldım, piyasada mevlüt takımı diye satılan acaip abartılı ürünler var sade birşey bulana dek canım çıktı.


Şeker yaptırdık, hem mevlüt  şekeri gibi olsun istedim adı üstünde mevlüt kurabiye versek olmazdı hem de bebeğe özel bir şekilde olsun istedim, aradığım malzemelerin hepsini Eminönünde buldum,   tasarımı kendim yaptım .


Hoca bulduk  bu en zor kısmıydı ,kimseyi bilmem, etrafımda tanıyan bilende yok neyse ki karşı komşumun sayesinde gencecik bir bayan geldi evimize. 


Menümüzü yaptık,  bir gün önceden eti pişirdik, o sabah ablam erkenden gelerek pilavları yaptı, ayranlar hazır  zaten,  baklavamız ise ablamın çok sevdiğim kayınvalidesi Zekiye Teyzem tarafından özenle elde hazırlandı. 
Tüm aile büyüklerimiz,  bir çok arkadaşımın katılımıyla herşey çok güzel oldu. Bayanlar olarak eve sığamadık , hiç bu kadar kalabalık olmamıştı evimiz. Gelen beyler ise eşim tarafından sosyal tesiste ağırlanıp sonra yemeğe alındılar.


Bu curcunada Defne'm hiç arıza çıkartmadı, dua okunurken şaşkın şaşkın etrafı seyretti kucağımda,  sonra hoşuna gitmiş olacak ki  uyuyakaldı, anakucağına yatırdım o kadar gürültüye yemek servisine rağmen fosur fosur uyudu :) 


Tanrı dualarımızı kabul etsin, tüm bebekleri korusun


İşte bu güzel günümüzden bir kaç fotoğraf,

                                              Günün başında ve sonunda Defnecikten iki kare
                                         
                          Baklavamız böyle süslü geldi :) çoook lezzetliydi
                                              
                                   işte mevlüt şekerlerimiz

8 comments:

  1. Amin, Allah kabul etsin..maaşallah kuzuya rabbim nazarlardan korusun :)

    ReplyDelete
  2. Maşallah ya ne tatlı olmuş :)

    ReplyDelete
  3. Çok güzel olmuş Allah kabul etsin Pınarcım.Prenses olmuş kızın tam çok tatlı maşallah :)

    ReplyDelete
  4. Lal çok teşekkürler , hepsi çok tatlı meleklerimizin

    ReplyDelete
  5. Duygucum merhaba sesin solugun çıkmıyor ne zamandır, amin canım çok teşekkürler. Yakışıklın nasıl ?

    ReplyDelete