Tuesday, May 31, 2011

4.ay

Minik pıtırcığım, aceleci minnoşum, ballı lokma tatlım Defnem artık 4 aylık...


Ne kadar hızlı geçiyor ne zaman 1/3 yaşını doldurdu . Her günümüz her anımız birbirinden güzel. 
Koala gibi bu aralar hep kucağımda hep koynumda. Alışırsa alışsın hiç indirmiyorum bende bütün gün slingde koynumda.
Bugün itibariyle doğum iznim de bitti. Zaten erken geldiği için sadece 10 hafta iznim vardı, yanan 6 hafta doğum iznimin yerine birikmiş yıllık iznimi kullanarak - bu arada bu 6 hafta izin hakkımı yiyen devetimize de hakkımı helal etmiyorum valla - 16 haftaya tamamladım ama onu mini minnacık bakıcıya bırakmaya içim elvermedi 2 da ay ücretsiz izin aldım. Tabi nereye kadar eninde sonunda bitecek ve ben işe döneceğim. Şimdiden bunu düşünüp bir de bu nedenle sütümü strese sokmak istemiyorum .


Haftasonunda milkway in  milkplus diye bir içeceği varmış harika! bir kokusu var öyle ki burnumu tıkamadan içemiyorum. Ona başladım biraz etkisi oldu sanırım eskisi gibi değil ama çok kötüde değil..


Bugün doktor kontrolümüzde en çok süt konusunu  konuştuk 2 saatte bir sağacaksın diyor arttırmak için. Ben galiba bu noktada hata yaptım. Defne emsin diye bekledikçe o da memeye direndikçe sağmadım bu kadar sık. Elimde pompayla geziyorum şimdi. Tek handikap Defne gün içerisinde biberonla beslendikçe emmeye direniyor. Ne yapalım anne sütü alsında  biberonla alsın napiim.Onun dışında motor gelişimi düzeltilmiş doğum tarihine uygun olarak devam ediyor.Yani 4 aylık bebekler gibi değil  biraz geriden geliyor ama bu normalmiş. Neyi nezaman yapabileceğini anlattı doktorumuz içimizi rahatlattı.


4. ay gelişim bilgilerini kaydedip bitireyim.
kilo 6090 gr
boy 62 cm

Yarın annemler geliyor bu arada, Defnem nananesine kavuşacak  ben annişkoma, yaşasın!! 
Bu bodyle karşılayacağız kendisini .






1 comment: