Tuesday, May 17, 2011

güzel tesadüf...

Defne nin kakasındaki durumdan bahsettiğim  yazımdan sonra  çok samimi bir  dille yazılmış  bir mail aldım . 

Kızlarımız 2 gün arayla doğmuş o da erken doğum yapmış bir anne. Uzun süredir blogumu takip ediyormuş, kakadaki durumu okuyunca kendi kızında yaşadığı ileri dereceli besin alerjisini paylaşmak istemiş. 
Yazdıklarıyla o kadar yardımcı oldu ki. O kadar çok şeyi aynı  zamanlarda aynı şekilde yaşamışız ki. Onun bebeği 4 hafta erken doğmuş üstüne çok zor günler yaşamışlar alerjiden dolayı. 

Biz böyle her gün mailleşir taze annelik maceralarımızı paylaşırken bu kadar mı tesadüf olur dedirten cinsten birbirimizi uzaktanda olsa tanıdığımızı bildiğimiz farkettik. Eşimin kuzeni ile kardeşi çok çok yakın arkadaşlar. Ben de hep kuzenden duyuyordum onları. Dünya ne kadar küçük.  Kızlarımız birbirlerinin ilk arkadaşları oldu şimdi. 
Canım Hira  ve güzel annesi Name.  Teşekkür ediyorum  bu güzel  dostluğa vesile olduğu için. 

Blog yazmaya başladığım için bir kez daha memnun oldum çok. Paylaşımlar eşsiz gerçekten. 

Kızlarımızı en kısa zamanda buluşturup güzel fotoğraflarını ekleyeceğim. 

1 comment:

  1. Cok guzel tesaduf !!! iyiki buldum sizi!
    cok tesekkur ederiz, nede guzel yazmissin bizi :)
    En kisa zamanda Hiram ve Defnem bulusuyorlar !!!

    ReplyDelete