Thursday, May 5, 2011

Haberler ve faaliyetlerimiz..

Salı günü  aylık takibimizi yapan doktorumuzun yönlendirdiği pediatrik gastroentorolog  Prof. Dr. Tufan Kutlu ya gittik. 55 dk süren muayenemiz sırasında aklımıza takılan herşeyi bol bol konuşma fırsatımız oldu.Hafif seviyede besin alerjisinden  şüphelendi Tufan Bey. Süt ve ürünlerini tüketmememe rağmen hiç bir azalma olmadı ama dana eti de yememek gerekiyormuş hiç aklıma gelmezdi. 14 mayısta kontrole gideceğiz, o zamana kadar herşeyi serbest bıraktı Dr.


Dışkıda kan, huzursuzluk ciltte döküntü, ishal gibi bulgular olur ve artış gösterirse kesin besin alerjisi deyip seni peyderpey diyete sokacağım dedi. O güne kadar herşeyi yiyebilirsin dedi.Eğer bir değişiklik olmaz sadece sümüksü kaka devam ederse bu önemsiz bir durum deyip göndereceğim sizi dedi.
Peynir yoğurt vb yemeye başladım ama korka korka, minnoşun keyfi ise oldukça yerinde, maşallah diyeyim. Bakalım o güne kadar neler olacak  işallah artmaz ve bu seviyede kalırız.


Sabah uykusunun ardından minnoşun en keyifli saatleri başlıyor, onunla türlü türlü oyunlar oynamaya çalışıyorum, en çok da muhteşem ! sesimle şarkılar söylüyorum :) Gözgöze bakışıyoruz gülüşüyoruz en güzeli bu, artık sesler çıkartıyor bana karşılık veriyor  mest oluyorum. 
Bugün kendisini faaliyet halısı ile tanıştırdım. Daha önce anakucağının üstüne taktığımız objelerle epey ilgilenmişti ama buna bayıldı.Yaklaşık 15 dk büyük ilgiyle ağzı açık izledi kendi kendine oyalandı, bende uzaktan seyrettim.


Geçenlerde kuklalı eldiven aldım ona. O da çok ilgisini çekiyor epey oyalanıyoruz, alibabanın çifliği şarkısı eşliğinden oynatıyorum. Coşkulu seslere gülerek karşılık veriyor.  Şimdilik ilk oyunlarımız ve oyuncaklarımız bunlar. Bir de çıngırağımız var fok şeklinde ismini Badem koydum  onu da çok sevdi. 
Onun gelişimi için ne tip oyunlar oynamalıyım  sürekli bir araştırma halindeyim. Birlikte çok güzel vakit geçiriyoruz tontişimle. Aynı oyunları eşime de gösteriyorum o da yapmaya çalışıyor ama kalın sesiyle bir başlıyor Defne ağlıyor :)  O da en güzel yaptığı şey olan omuzda gezdirme eylemine başlıyor bizim minnoş iyice kucakçı oluyor ...

                                       
                                         
                                           işte Badem çıngırak

Kuklalarımız 


5 comments:

  1. Defnecik cok tatlisin,guzelsin masallah sana ! Hiramin ilk arkadasi , cok seviyoruz seni
    Name & Hira :)

    ReplyDelete
  2. bis de sizi çok seviyorus Name Teyzee. Hira ya öpücükler

    ReplyDelete
  3. Aaa, siz arkadaş mı oldunuz Hira'yla. Ben O'nu teyzesinden çok duyuyorum:)

    ReplyDelete
  4. yaa evet Name beni blogumdan buldu sonra da tanıdık çıktık dünya çok küçük hakikaten...

    ReplyDelete
  5. Merhaba
    Çok tatlı çocugunuz, maaşallah.
    Dr. Tufan Kutlu hangi hastanede? Muayene ucreti ne kadar? Bilgi verirseniz sevinirim.
    Tesekkur ederim

    ReplyDelete