Wednesday, May 25, 2011

Büyük buluşma

Bu haftaya çok güzel bir buluşma ile başladım 


Blogum sayesinde  bir çok anneyle tanışıyorum bir çok şey paylaşıyoruz ancak ilk kez sanal arkadaşlık gerçek arkadaşlığa dönüştü, daha önce  bu postta bahsettiğim Defneciğimin ilk arkadaşı Hira ve anneciği Name ile pazartesi  buluştuk sonunda. 


2 anne 2 bebek 2 kocaman pusetle gittiğimiz mekanda 3 masa kapladık:) Ne çok konuşacak şeyimiz varmış Name ile, minnoşlarda bunu anlamış gibi mışıl uyudular sevmek için uyandırmamız gerekti. 


Canlarım benim. İşallah bu güzel arkadaşlık siz büyüdüğünüzde de devam eder. Çok çok iyi anlaşan kardeşler olursunuz. 
                                                                    İşte meleklerimiz ; 





Sütüm bir nebze olsun daha iyi gibi ama eskisi gibi değil hala.Uyuyabilirsem çok farkediyor ama dün gece yine sabah 6 yı buldum :( 
 Sık sık sağmaya çalışıyorum ama gün içerisinde sürekli biberonla takviye yaptığımdan Defne memeye direnmeye başladı. Ağlaya ağlaya vermeye çalışıyorum zorlamadan. Bakalım nasıl olacak. 

No comments:

Post a Comment