Friday, May 20, 2011

sütüm nolur geri geeeeel

Çok kötüyüm. ağlak bir yazı olacak baştan söyleyeyim. 


Son bir kaç gündür azaldığını hissediyordum  eskisi gibi dolu dolu değildi göğüslerim. Derin dondurucudaki sütlerden takviye yaptım bir kaç kez ama dün geceden beri sütüm çok azaldı. Defne çıldırıyor emiyor çekiştiriyor yavrum ağlıyor emzirmeye çalışıyorum ki yenisi üretsin vücut. Özellikle gece uykusunda acaip dolardı göğüslerim  dün gece 4 saatlik uyku sonrası sağdım 30 ml süt çıktı. Şaka gibiiii  durmadan ağlıyorum. Bir göğüsten 130-140 çıkardı .


Biliyorum ben pozitif olmazsam daha da kötü olacak ama noldu. Tamam çok yorgunum tek başıma gece gündüz çok yıpramnıyorum ama neden şimdi. Dengeli beslenmeye çalışıyorum süt yaptığını duyduğum herşeyi yemeye çalışıyorum. Ege akşam gelirken piyasada ne kadar süt arttırıcı ürün varsa alacak.


Defneyi şimdi biberonla besledim uyudu ben nette emziren anneler mail grubunda  bu konuyu araştırıyorum bir yandan da ağlıyorum
doğum yaptığımdan beri düzenli olarak Hipp in  süt arttırıcı bitki çayını içiyorum , günde iki kez dün kaç fincan içtim saymadım :( 


Nolur sütüüüm geri geeeeeeeel


Bebeğimin bu mucizeden mahrum kalmasını istemiyorum.
Bu kadar uğraşırken her damlası için , bilinçli olarak emzirmemeyi tercih edenleri ise hiç anlamıyorum.


Bol sütlü günler hepimize ama şu an en çok bize.

5 comments:

  1. İnşallah sütün tekrar artar Pınarcım.Bende aynı korkuyu yaşıyorum.Benim zaten en başından beri çok olmadı sütüm sürekli mama takviyesi alıyor oğlum.Gece sadece anne sütü bol oluyor onundan azalmasından korkuyorum.Yemediğim içmediğim şey yok aynı çayı bende içiyorum birde malt içecek demişti doktor bana.Ayrıca bulgur pilavı ve un helvası da sütü arttırıyormuş.Hepsini yaptım yapıyorum ama dolu dolu gelmiyor pek.Bence yemekte içmekte değil geleceği varsa geliyor süt.Sıkma canını bollaşacak sütüm diye düşün.Ne kadar içse yavrularımız fayda faydadır.Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  2. UE de ben de sütüm bitiyor sanmıştım. Bir arkadaşım demişti ki sütü baştan iyi olup da sonra kesilen kadın duymadım.
    Bizde mesele UE'nin hardallı sütü sevmemesiymiş. Hardalı kestim, bolca yedim, 20 ay emzirdim. Sorun şüphe, 2 günde birden kesilmez süt. Güven bana.
    Boza, kuru börülce, dereotu, kırmızı panca, patlak mısır, yi galiii, haberleşiriz sonra.

    ReplyDelete
  3. Merhaba,
    Ağlarsan ne sütüne ne kendine ne yavrumuza faydan olur..
    Önce sakin olmalısın..
    Sonra arkadaşlarında dediği gibi..bulgur pilavı yap yanında soğan yanındada kayısı suyu olsun üzerinede rezene çayı iç :) mutlu olmaya bak endişelenmek fayda etmez geçici oluyor bazen bu durumlar :)

    ReplyDelete
  4. arkadaşlar çok teşekkür ederim. Durum aynı azda olsa var ama kesinlikle yetmiyor stoktan takviye ediyorum sürekli. 3 gündür yemediğim şey kalmadı dün 10000 kalori aldım galiba :) gece de taktım kafaya sabah 6 ya kadar uyuyamadım. Ama bugün kendimizi doğaya attık, dinlenmeye çalıştım umutluyum..

    ReplyDelete
  5. Geçici bir dönemdir büyük ihtimalle.. Ananası tavsiye ederim.. bir de varsa şayet tahin pekmez ilginçtir ben de bilinen bir çok üründen daha fazla süt yaptı bu ürünler.. Olumlu düşün ki kısır döngüye girmeden atlatasın inşaallah.. sevgiler.

    ReplyDelete