Sunday, May 22, 2011

Haftasonundan...

 Sütümün azalması aynen devam ediyor. Dün gece önceki gecelere nazaran daha fazla uyudum hemen farketti. En çok uyuyamamak etkiliyor beni demek ki. Gece seanslarında uyanınca tekrar uykuya dalabilmek için mücadele ediyorum şimdi. Sürekli telkin yapıyorum kendime ve gece uyumaya çalışırken hep minnoşumun fotoğraflarına bakıyorum telefondan.Günde 3-4 poşet süt çözdürüyorum böyle giderse 10 günde biter stoğum sonrasını düşünmek istemem. 
Psikolojim biraz daha iyi ama umutluyum yani kesileceğine inanmıyorum..
Bulgur pilavı, tahin en çok yediklerimden acaip şiştim :)  Bir de sürekli bu çaylardan içiyorum. Malt içeceklerin tadını beğenmedim içilecek gibi değil. Damak tadıma hiç uymadı.


Dün moral olsun iyi gelir diye sabah erkenden Polonezköy e gittik.Arkadaşlarımızla buluşup güzel bir kahvaltı yaptık. Bu mekanı tercih ettik. Doğa, ortam çok güzeldi  hayvanat bahçesi, gölet çimenler minderler hamaklar süperdi ancak kahvaltısı berbattı. Hiç bu kadar vasat bir açıkbüfe görmedim hiç yakıştıramadık bu mekana. 


Minnoşa açık hava yaradı bütün gün uyudu meleğim, uyandırıp besledim, keyfi pek yerindeydi. . Oradan başka bir mekana daha gittik öğleden sonra mangala. Eve geldiğimizde akşam 7 ydi Defne ilk kez bu kadar uzun süre dışarıda kaldı gece huzursuzlanır mı diye endişelendim ama banyodan sonra mışıl mışıl uyudu yavrum.Dedim ya yavrumun bi problemi yok anasında problem...
Güzel bir kaç fotoğrafla bitireyim. Güzel bir hafta boool sütlü bir hafta olsun..


                                           Babasının kucağında hayvanat bahçesini gezerken
                                                                            ***

                                                         bütün gün slingde yürüdüm meleğimle
                                                                              ***


                                                  Bugün ilk kez elbise giydi cicikız oldu meleğim

2 comments:

  1. Elbisede çok yakışmış maşallah minik meleğe :)Bol sütlü günler dileğimle iyi haftalar!

    ReplyDelete
  2. Maaşallah kuzuya :) geçerken benide alsaydınız ya ben beykozda oturuyorumda :)
    Süt için endişelendikce kötüye gidecek gibisin bak lütfen rahat ol geçici diyoruz aa :)

    ReplyDelete