Friday, May 13, 2011

ilk ayrılık

Bugün Defne yi kollarıma aldığım103. gün. 103 gündür gecem gündüzüm her anım onunla. Onunla yaşıyor onunla nefes alıyorum. Aslında onunla birlikteliğim neredeyse 1 yıl olacak. Geçen hazirandan beri benimle aslında kınalı kuzum..Bu arada ona kınalı kuzum diyorum çünkü hakikaten kınalı  ensesinde kocaman bir doğum lekesi var kuzumun:)


Daha önce bir kaç kez yarım saat bırakmıştım Defne yi anneme, eşime.3-4  kere sitenin içindeki markete gittim  akşamları da yürüyüşe çıkıyordum ama bugün ilk kez tam 4 saat minnoşumdan ayrı kaldım .


Bol bol süt sağdım , bütün talimatların üzerinden en az 5 kez geçerek eşime teslim ettim ve ben alışverişe çıktım. Çıktım ama aklım evde kaldı. 
İlk 1, 1,5 saat iyiydim sonra sürekli telefonla tacize başladım. Oysa herşey yolundaydı. Arıza çıkaran bendim.Çantama çıkarken çoraplarından birini atmıştım vapurda koklaya koklaya geçtim karşıya:) Görenler manyak bu kadın demişlerdir. 


Alel  acele yapılmış bir alışveriş, nefes nefese gidip gelinmiş onca yoldan sonra eve geldiğimde baktım kimse yok !!! Baba kız sosyal tesiste yayılmış güneşleniyorlar  oh keyfe bakk ! Nasıl özlemişim meleğimi koklamaya doyamadım.. Ben nasıl işe gideceğim? Tam 12 saat nasıl ayrı kalacağım ,  oturdum ağladım akşam bunu düşünüp. Offfffffff



No comments:

Post a Comment