Wednesday, September 15, 2010

14 + 4

Sağ salim döndük. Miniş bizi hiç üzmedi tatilde.Boşa endişelenmişim yine. Zaten şu endişe bulutlarını bir atabilsem kafamdan  başım da bu kadar ağrımayacak belki...

Evet günler hızla ilerliyor, karnım büyüyor, günleri sayarken bir de bakıyorum ki 15.haftadayız. Aklımda sürekli şükürlerle geziyorum, Tanrıya çok ama çok teşekkür ediyorum sürekli...
Endişelerden sıyrılabildiğim nadir zamanlarda da tadını çıkarmaya çalışıyorum hamileliğimin.

Tüm bu endişeler boynumdan kasılmayla başlayan gerilim tipi başağrıları yaşatıyor bana. Yani Dr lar hipoglisemi nedeniyle başağrılarımın bu kadar arttığını söylemişlerdi, kan şekerimi düzende tutmaya çalışıyorum az ve sık yiyor şekerden ölümüne uzak duruyorum ama ağrılar devam ediyor.Haftanın min. 4 günü en az 24 saat süren ağrı ile yaşıyorum, özellikle geceleri arttığından uykumu alamadan işe geliyorum ve çok zorlanıyorum.

Tatil  bu anlamda çok iyi geldi, yeni yerler kültürler görmek,  her yeni gün rotanı özgürce belirleyerek akşam nerede uyuyacağını bilmeden yol almak harika.
Kendimi çok yormayacak şekilde belirlememize rağmen rotamızı, 6 günde 1500 km araba ile onun yarsı kadar da feribot ile dolaşarak Dalmaçya kıyılarını keşfetmeye çalıştık...
Aşkım hiç yormadı beni , elim kolum boş avare avare dolaştım. Egecim de sırt çantası, fotoğraf makinası peşimde gezdi durdu...

Çok güzel yemeklerle besledim minişi, Sea food risotto ve spagetti süperdi ama tüm midyelerini karides ve ahtopotlarını Ege yerken ben sadece birazcık sosundan tadına bakabildim pirinçleri yedim :)
Bizde bol bol taze deniz balığı yedik minişle.. Çiftlik balığı yemekten bıkmışım resmen midem bayram etti, zaten bizde de balık mevsimi açıldı dün akşam sezonun ilk palamutu ile midelerimizi şenlendirdik.

Haftaya cumartesi 16. hafta bitiyor, kontrolümüz var, Dr. cinsiyetini görebileceğini söylemişti bakalım ne göreceğiz:) Ben çok merak etmiyorum ama Ege yi sakinleştirmek mümkün değil. İsteği de her gün değişiyor bir gün kız olsun diyor ertesi gün yok oğlanla daha çok aktivite yapabilirim diyor alem adam:)
Sağlıklı olsun hayırlı bir evlat olsun gerçekten başka birşey istemiyorum cinsiyeti hiç önemli değil...
Tanrı her isteyene sağlıklı evlatlar versin, bütün  çocukları korusun...

PS: En kısa zamanda Hırvatistan ve Mostar fotoğraflarını ekleyeceğim.

No comments:

Post a Comment