Friday, September 17, 2010

Bugün Cuma ..

Çok yorgun hissediyorum kendimi bir kaç gündür , akşamları evde epey çalıştığım yemekler yapıp hala bitmeyen tatil çamaşırlarıyla uğraştığım için herhalde.

Bir de gecenin bir yarısı uykumu almış gibi aniden uyanmalar arttı, uyuyamıyorum bir daha ve bu durum ertesi gün işyerinde uyuklamaya ve başağrısını tetiklemeye yol açıyor...

Dün Nazilli den gelen mis gibi lezzetlerle dolu kolimi aldım. Bütün akşam çıtır çıtır semizotları, yeni mahsül pırasalar pişirdim.Sağlıklı besleniyoruz ailecek. Tarhana istemiştim Pınar hn dan ilk kez, kesinlikle tavsiye ederim.Harika bir aroması var.
Kırmızı biber ve topan patlıcan alıyor kendim közlüyordum, bu haftaki tavsiye listesinde isterseniz meşe odununda közleyip gönderelim notunu görünce atladım hemen- ne kadar tembelim - ama nasıl lezzetli birşey geldi anlatamam.Odun ateşinin tadı bir başka oluyor, özenle soydum, hafif sarmısak, halis zeytinyağı ve az limonla soslayarak bir güzel yedik.Ege de bayıldı. Detaylar için bakınız:
http://www.egesebzeleri.com/ipek_hanim_ciftligi/ciftlige_giris.html

Adaşım Pınar hn. yaptığı işle ne kadar gurur duysa azdır. Gerçekten uzun süredir büyük bir iç rahatlığıyla evimin tüm sebze bakliyat vs ihtiyacını oradan karşılıyorum.

Aslında sağlıklı ve dengeli beslenmekle ne kadar çok şey kazandığımız özellikle bağışıklık sistemimizi güçlendirmek adına bunun ne kadar önemli olduğunu uzun uzun yazmak istiyorum ama başka bir postta.

Bu sabah Ege Antalya ya gitti iş için, pazar sabahı dönecek.H.sonu yalnız olacağım yani..
Aslında yalnız değilim ki minişim var değil mi...

Hareketlerini ne zaman hissediyorduk? Hemen tecrübeli arkadaşlarıma sormam lazım..
Herkese güzel cumalar ve süper bir haftasonu diliyorum..


PS: Yarın karşıya geçme enerjisi bulursam kendimde bu sergiye gitmek istiyorum.
http://bodyworlds-istanbul.com/          
 PS2 : Üşenmeyip tatil fotoğraflarını işlersem ve de yüklersem o da fena olmaz hani :)

Küçük bir başlangıç olsun bu

1 comment:

  1. Pınarcım bugün okudum ilk kez bloğunu..bi çırpıda bitiverdi..:) en azından bi tane takipçin var artık, bilesin..:) devamını bekliyorum..ayrıca İpek hnm / Pınar Hnm çiftliğinden de haberim yoktu ?? yarın detayını konuşalım pls..
    Tekrar tebrikler canım..sevgiler..

    Hülya.

    ReplyDelete