Wednesday, September 29, 2010

Çok Mutluyum

Tabi çok mutluyum...Cuma gününden beri başka bir alemdeyim sanki.. Biliyorum belki çok erken belki bu kadar çok sevinmemeliyim, önemli olan sağlıklı olması  ama bizim bir kızımız olacakmış, tıpkı rüyalarımda gördüğüm gibi, tıpkı kendimi bildim bileli hayal ettiğim gibi.

Büyük bir heyecanla klinikten içeri girdiğimizde hava aniden kararmış, yağmur yüklü bulutlardan şimşekler çakmaya başlamıştı. Biraz sonra şiddetli yağmur sesi duyulmaya başladı,  caddede herkes bir tarafa kaçışıyordu, Doktorum ise bizi her zamanaki güleryüzüyle karşılayıp 'bu ne yahu bereketinizle mi geldiniz' dedi.

Biraz sonra ultrasondaydım önce görüntü belirdi, içimden  ani bir korku dalgası geçti kıpırdamıyor mu diye ama o anda ayaklarını uzatıp arkasını döndü bizimki..Normal ölçümlerini yaptı Cem bey herşey güzel herşey normal dedi hazırsanız cinsiyetini söyleyeyim dedi.

Ben biliyorum ki dedim. Üç kez rüyamda kız bebek gördüm ve kız istiyoruz dedim Ege o sırada elimi sıkı sıkı tutuyordu  'E gözünüz aydın o zaman'  dedi.

Oleyy çığlıkları arasında bitti muayenemiz 4 hafta sonra görüşmek üzere vedalaştık bebeğimle, kızımla..Ay ne tuhaf  lügatıma yeni bir kelime girdi hayatımın sonuna kadar kullanacağım üstelik- umarım- kızım...

çoook güzel..

Duygusallık had safhada bunları yazarken bile ağlıyorum şu an..muayenede de ağladım yine iyice sulugöz oldum ne saçma.

Allah herkesin gönlüne göre versin o kadar çok teşekkür ettim o kadar çok şükrettim ki .Bebek isteyen herkesin bir an önce bu duyguları tatmasını diliyorum. Gerçekten herkes söylüyordu ama farklıymış. daha önce yaşadığım herşeyden farklıymış.Hele bir de sağsalim doğup kucağıma alınca neler hissedeceğim tahayyül edemiyorum bile:)

Ya öyle işte minişim kızım,  bereketinle öğrendik senin cinsiyetini, bereketinle sağlıkla katıl aramıza olur mu canım...Seni çok  çok ama çoook seviyorum...

No comments:

Post a Comment