Saturday, April 30, 2011

3.ay

Defnecik bugün tam 3 aylık oldu. Kronolojik olarak yani, düzeltilmiş yaşı ise henüz 1,5 aylık. 


Doktor kontrolümüzde en çok bu konuyu konuştuk.Gelişimini çok iyi buldu, bazı şeylerde 1 ay kadar geriden geliyor ama son derece normal dedi.2. ayda yapmaya başlaması gereken gülümseme, obje takibi, yüz tanıma gibi motor gelişimlerini hep bu ay gerçekleştirdi minnoş hanım.Olsun ne yapalım geç olsun güç olmasın değil mi..Benim aceleci kızım  bu gidişle arayı da çabuk kapatacak gibi. 


3. ay kilosu 5350 gr Boy 59 cm olarak kayıt edildi. Bir önceki ay 1400 gr alarak atak yapmıştı ama bu ay 750 gr almış az mı diye sordum yoo gayet güzel dedi doktorumuz e tamam o zaman değil mi. Kakadaki durum aynen  devam ediyor, doktorumuz  kilo eğrisini etkilemediğini ama detaylı incelenmesi için bir  pediatrik gastroentrolog adı verdi bize. Defne yi ona götürmemizi istedi. Önümüzdeki hafta için randevu alacağız. Bakalım ne çıkacak. Bu konu çok canımı sıkıyor...


Canım bebeğim bu ay  bize çok güzel birşey hediye ettin sen. Kocaman gülümsemen. Her gülüşünle içimde çiçekler açıyor mutluluk seline kapılıyorum o kadar güzel o kadar muhteşem bir duygu ki bu. Keşke snna olan sevgimi anlatabilecek yeterli kelimelerim olsaydı.
Hep gül meleğim, hayat hep gülsün sana. 


Ve Defnecim teşekkür ederim miniğim bizi seçtiğin bizim hayatımıza geldiğin için. Seninle geçen her gün ben biraz daha büyüyorum mutluluktan uçuyorum. 


                                               Bu bezelye parmakları yemek istiyoruuum

                                                      
                                                Güneş banyosundan bir kare...



4 comments:

  1. Ayy, minnoş yerim seni. Ne tatlı gülmüş öyle dolu dolu.

    Büyüyorlar göz açıp kapayıncaya kadar hemde :(

    ReplyDelete
  2. Çok güzel gülmüş maşallah.Hele o parmaklar..insan dayanamıyor gerçekten.

    ReplyDelete
  3. Ruhdagi cok tesekkur ederim, zaman gecmesin istiyorum resmen...

    ReplyDelete
  4. Duygucum o parmakları yiyorum resmen büyüyünce izin vermeyecekler ne de olsa dimi...

    ReplyDelete