Friday, April 29, 2011

büyüyoruz!

Tamam danası  büyüyor da anasına ne oluyor yahu ! Doğumdan sonra 7 kilo vermiştim takip eden zamanlarda da 3 kilo daha gitmişti oh ne güzel 2 kilom kaldı hamile kaldığım kiloya diye seviniyor bir de üstüne 3 daha verirsem ideal kiloma ulaşırım diyordum kiiiiiiiii   bugün hadi bi tartılayım dedim.


Birde ne göreyim 3 kilo almışım.Şaşmadım aslında. İştahım o kadar çok açık ki, emzirince nasıl acıkıyorum. Durmadan yiyorum. Annemde gidince  kim yemek yapacak. Defnecik uyurken yapabilirsem ne ala yoksa gelsin siparişler. Nasıl sağlıksız bir sistem bu. Hem karbonhidrat bombası sağlıksız şeyler benden öte sütümün içeriği ve kalitesi için de çok kötü değil mi. Off yaa canım çok sıkıldı.


Bazen öğün atlıyorum saçma sapan şeyler yiyorum tost gibi zaten insülin direnci var normalin çok üstünde kiloya dönüşüyor glisemik indeksi yüksek gıdalar. 


Bütün bunların üstüne Ege efendi sabah çıkarken akşam için yemek isteğinde bulunmuyormu ! Bugün giderken akşam için baklayı yapar mısın dedi bana! şaka dimi. Ben bulduğum ilk fırsatta kendimi doyurmaya çalşyorum. 
Off anne yaa nolur yanımda yakınımda olsaydınız. Çok kıskanıyorum annesiyle yakın oturan arkadaşlarımı . Hem çocuklarına güvenle bakılıyor hem de akşam bebeklerini alırken tencere tencere yemek de alıyorlar. Ben beceriksizim galiba.Mesela  bu akşam daha az önce birşeyler yiyebildim. Saate bakınız !


Bir an önce bir düzen oturtup sağlıklı beslenmeye geri dönmeliyim.


Yarın Defnecik doktor kontrolüne gidecek bakalım o ne kadar kilo almış ...

3 comments:

  1. Hamileliğimde canım pek bir şey çekmemişti ama şimdi deliler gibi tatlı krizine giriyorum.Emzirirken kilo verirsin diyorlardı böyle giderse ben kilo alıcam sanırım :)

    ReplyDelete
  2. aman dikkat benim bizzat başıma geldi bak :) nasıl vericem diye kara kara düşünüyorum şimdi..

    ReplyDelete
  3. Pınar az önce benzer şeyler yazdim bloguma. Ben tartilmaya çekiniyorum. Yalniz değilsin inan...

    ReplyDelete