Wednesday, April 27, 2011

3.aya 3 kala

Günün en sakin saatleri bu saatler oluyor. Defnecik banyosunu yaptı güzelce emdi saat 8 gibi akşam uykusuna daldı. Egecikte hemen her çarşamba olduğu gibi motorsiklet grubunun toplantısında. Kaldım kendimle başbaşa.


Kakada iyileşme yok hala. Pazartesi günü tekrar test yaptırdık, sonuç aynı bol miktarda lökosit görüldü.İlk doktorumuz artık bir an önce antibiyotiğe başlamamızı bu durumun bu kadar uzamasının iyi olmayacağını söyledi reçeteyi yazdı ama başlamadık. Bugün de bezini geçen hafta gittiğimiz ikinci doktora götürdük o kakayı görememişti. Söylemini  değiştirmedi, antibiyotiğe başlamamıza gerek görmedi. Cumartesi Defne yi muayeneye çağırdı duruma göre bizi hocasına yönlendicekmiş. İyice kafam karıştı ne yapıcaz bilmiyorum. Her türlü süt diyetine devam ediyorum bu arada, hiç birşey yemiyorum süte dair. Cumartesi günü bakalım ne diyecek.


Her geçen gün yeni birşey keşfediyor minnoş. O kadar keyifli ki, küçücük bir insanın dünyayı keşfedişine gün gün şahit olmak. Geçen gün parmağını emmeyi keşfetti bıdık. Bir baktım şap şap ses geliyor aman öyle keyifli emiyordu ki fotoğraf makinasına koştum hemen. İlk zamanlar o kadar çok uyuyordu ki neredeyse 2 ayı böyle geçirdik erken doğduğu içinmiş şimdi normale dönüyor yavrucuk. Açığı ne zaman kapatacak acaba ? Ha bu arada saçları çıkıyor kızımın. minik minik uzamaya başladı bir sürü kök birden.Kabak kafalı minnoşun bakalım nasıl saçları olacak :)


Gün içerisinde daha çok uyanık kaliyor artık, ana kucağına yatırıyorum  bir süre oyalanıyor ama sıkılınca kucak istiyor, omuzuma yaslanıp  evin içinde şarkılar söyleyip dolaşınca ondan keyiflisi yok. Kafasını iyice tutuyor döndürüyor. Slinge koyuyorum bende. Gerçekten hayat kurtarıcı oluyor. Bazende slinge uyuyakalıyor minnoş.


Oyuncaklarını takip ediyor artık, anakucağına taktığım dönencedeki objelere bayılıyor, onunla konuşunca gülüyor bana o minicik ağzını açarak, dünyalar benim oluyor.


                                              Parmağını emmei keşfettiği an...

                                               slingde çok rahatız ne güzel bişeymiş ...

                                                      
                  anakucağında dalıyor bazen.burada uzun süre yatmasının bir sakıncası yoktur değil mi

3 comments:

  1. Bizim doktorumuz 4 aylık olana kadar UE'nin ana kucağına oturmasını istememişti. Kaslar geşişmediği için. Bu konuda ayrılıyor görüşler. Ama ben garanti olsun diye dinlemiştim sözünü. NE'de de dinliyorum.

    ReplyDelete
  2. Maşallah kocaman olmuş kızın çok tatlı.Evet Pınarcım her an o değişimi izlemek çok keyifli.

    Bende ana kucağında fazla tutmuyorum zaten yarım saatten sonra sıkılıyor aynen kucak istiyor.

    ReplyDelete
  3. Pinarciiim melek gibi maşallah, kuzum benim, benim için de op kokla olur muuu:)

    ReplyDelete