Saturday, April 9, 2011

Gidiyorlar :)

Daha iyiyim. Eşimin aniden çıkan iş sayahati nedeniyle 4 gece yalnız kalacağım belli olunca acilen annemi çağırdık. Hemen geldi saolsun. Dün sabah Ege gitti, biz 3 kadın 3 kuşak kaldık başbaşa. Annem iyi geldi vallahi ilgiye ihtiyacım varmış galiba, o bana bakıyor ben Defneye. Herkes kızına çalışıyor yani :) 
Dün ilk kez Defne varken araba kullandım,  Defnecik anneannesiyle arkada uslu uslu uyudu.Biraz  panik yapsamda ilk başta,  sonra rahattım ama 2 dakikada bir nasıl olduğunu sorduğumdan annemi epey bir bunalttım. Açık havada alışveriş merkezine gittik, Biraz güneşlendik. 2 mağazada bebeğime kıyafet bakıp eve geri döndük  ama o bile iyi geldi bana. Minnoşta uyudukça uyudu. 
Bugün ilk denemenin iyi geçmesinden güç alınca eşimin  teyzesine oturmaya gittik. Defnecik ilk ev gezmesini yaptı kuzenini gördü. Pek usluydu yine. Leyleği havada görmüşler gibi annem buradayken her güne bir gezi planı yaptım bende. Yarın sabahta kahvaltıya gideceğiz napiyim  Defnecik arkada ek başınayken çıkmaya cesaret edemem henüz annem buradayken fırsatı değerlendireyim dimi. Salı gidecek sonra yine kalacağız kızımla başbaşa.


Ah o kadar tatlı ki,  o kadar güzel kokuyor ki... Nasıl bir koku bu doyamıyorum burnumu boynuna gömüp orada yaşamak istiyorum. Gerçekten hoşgeldin , iyi ki geldin Defne.




Minnoşun doğum şekerlerinden.

No comments:

Post a Comment