Thursday, August 18, 2011

5

5 yıl oldu.. Ne hızlı geçti . Bu sene en güzel hediyemiz kucağımızda, 3 kişilik bir aile olduk biz.


Ne gündü ama, hayatımın en en eğlenceli günüydü,  üğününde en çok danseden çift ünvanını hala bırakmamışızdır eminim.


Canım Ege'm, biliyorum bazen katlanılması zor bir kadın oluyorum,  hamilelik ve anne olmak depresyondan depresyona soksa da beni biliyorum ki hep yanımdasın. Kocamsın, arkadaşımsın, sırdaşımsın, babamsın, bu hayatta en çok güvendiğim insansın...


Gösterdiğin sonsuz sevgin, sabrın ve anlayışın için çok teşekkür ederim...
(Geçenler de söylediğin cümleyi  unutmadım ama !  Merak etme çok değişmemeye çalışıyorum :)


Birlikte daha nice güzel yıllara, meleğimizle birlikte...

3 comments:

  1. Çok güzel bir kare, mutluluğunuz daim olsun..

    ReplyDelete
  2. Allah mutluluğunuzu bozmsın.biz de yarın 6.senemizi dolduruyoruz :)

    ReplyDelete