Friday, August 5, 2011

İlk haftanın sonu

En çok korktuğum ilk haftanın son günündeyiz. Hatta bitti sayılır 3 te çıkıp kızıma doğru uçacağım resmen. Kocaman 2 günümüz var önümüzde başbaşa hiçbir dakikasını ayrı geçirmek istemediğim.

Bugün bu yüzden daha iyiyim  bu haftanın en iyi günü oldu, sadece 1 kez ağladım ve işlere gömüldüm. İşe dalınca daha hızlı geçiyormuş zaman , yapacak bişey yok  balıklama daldım bende :)
Pıtırcık hanım bugün 6. ay aşılarını oldu, önce yanında değilim diye üzüldüm sonra o ağlarken teselli edemedim diye ama hemen aşı sonrası gülücükler atarken ki fotoğraflarını çekip göndermiş eşim mest oldum onları görünce, aklıma geldikçe bakıyorum şimdi. 


Canm kızım ilk iş haftamızı bitirdik, biliyorum sende arıyorsun beni huzursuz oldu uykuların  güzel güzel uyurdun şimdi neredeyse saatbaşı uyanıyorsun, kucağımda çırpınıyorsun sürekli hissediyorsun sende birşeylerin değiştiğini ama söz bize kalan zamanlarda çok ama çok daha fazla birlikte olacağız açığı kapatacağız....

Seni çok ama çok seviyorum birtanem...

1 comment:

  1. Yerim oo totoyu :))) alışacaksın hatta alışıyorsun :)

    ReplyDelete