Monday, August 22, 2011

Bakıcı bakışı

Ne zamandır  yazıcam olmadı bir türlü  aklımın bir köşesinde birikiyor  şunu da yazmalıyım bundan da bahsetmeliyim diyorum ama  zaman ayıramıyorum bir türlü...

Bakıcı arama maceralarımızı yazmıştım bir süre önce, yatılı mı gündüzlü mü Türk mü yabancı mı derken yumurta kapıya dayanınca ve son anda çok güvendiğimiz kişi bizi yarı yolda bırakınca işe başlamamdan sadece 1 hafta önce hızır gibi yetişti bize yeni bakıcımız.

Aslınca birazda alternatifsizlik ve zamansızlıktan tamam hadi bakalım dedik bize kalsa herhalde bi 20 adayla daha görüşür böyle ayları devirirdik.

Başta herşeyi detaylı oarak konuştuk ama daha ilk günlerden bazı pürüzler ortaya çıktı bile.
Biliyorum bütün arkadaşlarım da söylüyor mükemmel olamaz illa bazı kusurları olacak diye amma hangisine müsamaha göstereyim ortada kalmamak adına ne kadar töleraslı davranayım bilemiyorum.

Öncelik bebekte tabi ama bazı kurallara bile isteye uymuyor.

Geçen hafta Defne yi kucağında sallayarak uyuttuğunu farkettim. Benim kendi kendine uyuyan meleğimin bozmuş düzenini, akşamları bir türlü dalamıyor. Üstüne üstlük söylediğimde de bilmiş bir eda ile ama kucakta kolayca uyuyor benim kucağımı çok seviyor demez mi.. Nazikçe ama oyle alışmamalı, üstelik ileride iyice ağırlaşınca zor olacak dedim, ay yok olmaz ben seve seve sallarım demez mi !
Bazı şeyleri anlatamıyorum nazikçe üstü kapalı ima etmeye çalışıyorum anlamıyor ya da işine gelmiyor, direkt söyleyince yüzü düşüyor hemen demotive oluyor, nasıl yapmalı bilmiyorum.
Bir defterimiz var bana gün içerisinde  uyku saatlerini kaç ml içtiğini yazmasını söyledim hiç hoşlanmadı bundan mırın kırın yapıyor. Daha baskın olamıyım ama yapamıyorum..Uyuyunca ara beni uyanınca çaldır diyorum onları da atlıyor.Ben arıyorum tam saat veremiyor.

İyi tarafları da var çok iyi niyetli Defne yi çok seviyor güzel oynuyorlar ama çok eğitilebilir gibi değil kendi bildiği şekilde bakmaktan yana. Şu oyunları oynayabilirsiniz diyorum ay yok biz şunu yapıyoruz diyor, kucakta gezdiriyor bütün gün belli haftasonu hiç kendi kendine oynamadı yavru hep bizi istedi.

Bir de Defne uyurken (ki gün içinde 3 kez uyuyor ortalama 1,5 saat), oturup tv seyrediyor, oysaki ev işleri ve yapabilirse bir kap yemek olarak anlaşmıştık. Ne yaptın diyorum evi toparladım diyor 1,5 saatte ama hiç bişey yok :( Kaç kere yakaladım  tv karşısında çay içerken, halbuki o arada sterilizasyonu bile yapmamış oluyor.

Tamam köle değil o da insan, yorulduğunda dinlenecek ama bizim bu tarz bir lüksümüz var mı işte.Defne uyurken zaten, başka birşey istemiyorum ki

Canım sıkkın, zaten hala alışamadım ağlamadıüım gün yok işyerinde, özellikle süt sağarken emzirme kabininde başlıyorum ağlamaya, bebeğimi bir başkasının kokluyor olması fikrine alışamıyorum kadını kıskanıyorum.!!

Gideyim şimdi süt sağarken minnoşumun çoraplarını koklaya koklaya ağlayayım açılırım belki :(

No comments:

Post a Comment