Tuesday, August 9, 2011

Salyalı kedim benim

Dişler mi geliyor  bulduğu herşey hop ağıza, kucağımda gezerken bile neredeyse kulağımı yiyecek

bir an bile durmuyor artık sürekli hareket halinde, yüzükoyun dönüyor bacaklarını iki yana kurbağa gibi  açıp popoyu kaldırma çalışmaları sanırım ilk emekleme çabaları, bir süre sonra yorulup 'ıh' lıyor  geri de dönemiyor kalıyor öyyle tesbih böceği gibi , ah ne komik haller ah ne büyük çaba..
İşten gelince bazen, hemen alamıyorum kucağıma, karşısına geçip seyrediyorum önce gözlerimi doyuruyorum sonra burnumu  ruhumla beraber galiba. Geceleri çok sık uyanıyor  bir türlü derin uykuya geçemiyor son günlerde, işe başlamayla eşzamanlı olması düşündürüyor.

İştahı çok açıldı sütüm ucu ucuna yetiyor biraz daha isterse açık vereceğiz  çözüm ne bilemiyorum, ek gıdaya bir ay var daha ama o ne kadar tutar? sorular, sorular hiç bitmiyor kafamda...Sonra düşünüyorum düşündüğüm şeye bak diyorum ,  ne yapsın Afrika daki anneler. Gözlerinin önünde bebeleri erirken!

Haber seyredemiyorum Afrika, Somali gözümün önünde fotoğraflar, aklımdan hiç çıkmayan  o rakam
90 günde 29 bin  çocuk-bebek  ne demek !!!!!!!!   Kahretsin. Yardım lazım ne kadar nereye kadar !
 O anneler nasıl çıldırmasın  ağlıyorum ağlıyorum

azıcıkta olsa nolur hepimiz birşeyler bağışlayalım gücümüz yettiğince..
Allah kimseyi çocuğunun acısıyla sınamasın...

1 comment:

  1. Amin canım, ihh sitesinden online bağış yaptım herkes yapar umarım..tarışmala rkol geziyor ulaşır mı ulaşmaz mı sms doğrumu yahu ne önemi var sen bir dene..neyse..

    Kuzuya gelince tabi yokluğunun tedirginliği yansır geceye seni arar acaba gitti mi diye..alışır ama merak etme sıkma canını süt azalabilir..Buse 5 aylıkkene çorba içti bir görsen hemde nasıl sanki yıllardır içiyordu :)çorba olmasada devam sütü denersin bişicik olmaz Allah'ın izniyle..

    ReplyDelete