Monday, March 19, 2012

'ANNE'

Bugünlerde Defne den ilkler peşpeşe geliyor!


Son zamanlarda bir kaç kelime söyleyerek konuşma çabalarına başlamıştı minnoş. İlk kelimesi ortalamada iştahlı oluşunu anlatırcasına mama oldu kuzunun, peşinden baba geldi eşim o günden beri mest:)  araba, top görünce gool en sonda bakıcısına ado ado diye seslenirken ( Vardo demek istiyor) duyduk kendisini...


Dün kitap karıştırırken birden tam ve eksiksiz olarak anne dedi... Önce inanamadım iki kez daha tekrar edince kameraya koştum hemen:) yakalayamadım ama


Bu nasıl bir mutluluk. Sanki bir yıldır bütün uykusuz gecelerimde bu anı bekliyordum gibi ayaklarım yerden kesildi.. Şimdi papağan gibi her tekrar edişinde kalbim sıkışıyor mutluluktan..


Defneeem beni öyle mutlu ediyorsun ki iyi ki varsın birtanemm!!!


Hakikaten senden önce ben nasıl mutlu oluyor muşum ? olmuyormuşum galiba gibi yapıyormuşum şimdi anlıyorum yaa
ilk günlerimizden
doktorumuzda

2 comments:

  1. blogger annelerden geldim ben de bekliyorum bloğun çok güzel güle güle büyüt bebeğini

    ReplyDelete
  2. blogger annelerden geldim ben de bekliyorum bloğun çok güzel güle güle büyüt bebeğini birnazmasali.blogspot.com

    ReplyDelete