Friday, March 16, 2012

İnsanlık için küçük ama bizim için büyük adım

Küçük cimcime, tarçınlı kurabiyem Defdef bugün ilk bağımsız adımlarını attı !

Aylardır süren tat tay durma sıralama korkup yere oturma çalışmalarından sıkılmış olacak ki sabah tv ünitesine tutunmuş sıralarken aniden babasına beş adım atarak gitmiş


Eşim aradı heyecanla Defne yürüdüüüü diye sevineceğime ilk tepkim hüngür hüngür ağlamak oldu. Nasıl bastırdı birden tutamadım kendimi -Göremediiiiiim diye, niye burdayım bennnnnn diye hönkürürken birden açık ofiste olduğumu hatırladım. Sevineceğime böğür böğür ağladım inanamıyorum kendime yaaa
Bu vicdan azabıyla yaşamak çok zor . Çoğu annne böyle değil. Ya işten ayrılacağım – ki bu şu anda mümkün görünmüyor – o zaman bu durumu kabul edip kendime ve bebeğime en az zararla yaşayacak hale getireceğim. Sanırım profesyonel bir yardım alma zamanım geldi..


Neyse bu çok uzun bir post konusu

Güzel meleğim, adımların hep heyecanlı hep mutlu, umutlu yarınlara olsun..


İlk adımın kutlu olsun kuzum.


Seni çoooooook ama çoooookk seviyorum

8 comments:

  1. blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim

    benim boncugun adıda defne :)adaşlar:)

    ReplyDelete
  2. Yerim ben Defneyiii.. Afferin O'na..
    Pınar sanırım kadere razı olup sakinleşmemiz lazım az önce onunla ilgili bir post yazdım.. Ben biraz daha iyiyim belki sana da iyi gelir..

    ReplyDelete
  3. ne güzel darısı bizim kuzunun başına...

    ReplyDelete
  4. Nani merhaba bende izliyorum seni teşekkürler Defne ciğe teşekkürler

    ReplyDelete
  5. Demet merhaba zamanı gelince kendini hazır hissedince yürüyor kuzular, bizim ki iki aydır sıralıyordu ama bugün cesaret etmiş :)

    ReplyDelete
  6. Blogger anneler'den geldim, blogunu izlemeye aldım, bende bloguma beklerim..maşallah..

    ReplyDelete
  7. merhaba, blogger annelerden izlemeye aldım sizi, mutluluk ve sağlıklı büyütün meleğinizi, sevgiler..

    ReplyDelete
  8. Aferin defdefe,
    benim kız ilk adımalrını 10 ay 20 günlükken attı, ama yürümesi 11. ayını buldu. nedense ben bu dönemde yürürüsn diye divane oluyrodum biran önce.
    meğerse çekecğeim varmış :)
    yürüyen çocuk çok tatlı ama özgürlüğü de keşfettiği için adımları durmak bilmiyor :)

    sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    ReplyDelete