Monday, March 12, 2012

oyun grubumuz

Diyorum ya hep paylaşıldıkça artıyor bilgi..


Herşey daha kırkımız çıkmadan sütümü arttırmak için nette dolaşırken emziren anneler grubunu keşfetmemle oldu.
Çok da iyi oldu, bunca zamandır öyle çok şey öğrendim ki. Yalnız olmadığını hissetmek harika.

İşte bu gurupta yaşıt bebekleri olan birkaç arkadaşın önerisiyle buluşmuştuk ilk kez. Sanırım ekim ayıydı.
Baktık hepimiz bu buluşmadan pek memnun ayrıldık devamını getirelim dedik ve düzenli olarak toplanmaya başladık..

Uzmanların da dediği gibi belli bir aydan sonra bebeklerin dış dünya ile iletişimleri çok hızlı ilerliyor. Sosyalleşmelerini sağlamamız lazım. Zaten hafta içi tüm gün bakıcı ya da anneanne-babaanneleriyle kalıyor  minnoşlar kimseyi göremiyorlar çokça .
Bu buluşmalar annelere de iyi geliyor doğrusu. İnsan aynı şeyleri yaşadığı paydaşlarını görmek istiyor.

Havalar ısındıkça bu tür aktiviteleri arttırmak istiyorum kızımla.
Bu cumartesi 5. buluşmamıza gittik, kadromuz genişledi çok da iyi oldu, 7 anne 7 bebek çok eğlendik.
Canım benim öyle uyumlu ki hiç problem çıkartmadı. Gerçi arkadaşları bize geldiğinde oyuncaklarını pek paylaşmak istememiş ağlamıştı ama sonra açıldı alışmıştı minnoş.

Çocukluk çağının doya doya oyunla arkadaşla oyuncakla geçmesi gerektiğini düşünüyorum. Umarım Defdefe bu tür ortamları vermeyi başarabiliriz.





İşte cumartesi gününden birkaç kare
fotoğraflar Pelin teyzemizden, çok teşekkürler tekrar.

1 comment:

  1. Ben de kızım için bir oyun gurubu kurdum. Ama internetten değil, apartmanımızdaki bebeklerden, onlar da aynı aylardalar. Çünkü iletişime zaten zor geçiyorlar ve uzmanlarca oyun grubu 5 kişiyi geçmemeliymiş.
    Biz şimdilik 3 bebekle kurduk, artırmak istmeiyoruz. Bu en güvenlisi, hepimzi için :)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    ReplyDelete