Wednesday, October 6, 2010

günler akıyor ...

Günler geçmiyor sanki akıyor.

Kocaman güçlü bir nehir gibi  gücüne karşı konulmaz şekilde, kontrolümüz dışında o kadar hızlandı ki son zamanda...
İşyerinde hele. Sanki eski performansımla çalışamıyor önceliklerimi belirleme konusunda sıkıntı duyuyorum. Konsantrasyonumda iyi değil verim yerlerde yani...
Neyse bu günler de geçecek. Bir proje topantısı var mesela, çok önemli hedefler konusuluyor  yol haritası çıkartılıyor ekibin en önemli üyesi oldupumdan bahsediliyor ama ben o sırada maalesef bebişin odasını düşünüyor oluyorum. Napiyim elimde değil. Bilmiyorum kendimi kötü hissettirse de  onalar bunlardan ibaret.

Haftasonu koşturmacalıydı çok dinlendiğimi söyleyemem ama güzel bişey yaptım hamilelik yogasına başladım. Tabi benim gibi hiç esnek olmayan, hayatında yoga yapmamış olanlar biraz zorlandılar ama önümüzdeki hafta daha iyi bir performans sergileyeceğimize eminim.
Yakın arkadaşlarımızla birlikteydik cumartesi akşamı, 3,5 ve 2,5 yaşındaki Mercan ve Alp in oyunlarını seyrettim bütün akşam. Bir kaç yıl sonraki halimizi düşündüm. O kadar tatlılar ama o kadar çok gürültü yapıyorlar ki ara ara Ege ile gözgöze geldik birbirimize anlamlı bakışlar fırlattık :)

18.haftayı bitireceğiz iki gün sonra. Ben hala bebişin tekmelerini hissetmiyorum. Acaba herşey yolunda mı.. Dr kontrolü sadece 10 gün kadar idare ediyor beni yine endişelenmeye başladım işte :( bu konuda bişeyler yapmalıyım.

Bebeğim canımıniçi lütfen iyi ol olur mu...

No comments:

Post a Comment