Wednesday, October 13, 2010

Kalp atımlarım ve hızlı bir hafta

Cumartesi günü kalp doktorumdaydım artık daha fazla erteleyemedim. Ama önce hamilelik yogası dersimize katıldık kızımla...

Öncelikle endişelenecek bir durum yok ama şu an için. Kalbimin ritmi iyi ama kapakçıklardan kaynaklı extra atımlar üretiyor muş o da mevcut atımların ritmini bozuyormuş, bende etkisi ise halsizlik , nefes nefese kalma ve  çarpıntı hissetmek gibi oluyor.Önemli olan bebişin üzerinde olumsuz bir etkisinin olmaması. Normalde düzenleyici bir ilaç kullanılıyormuş ancak gebelik nedeni ile  bişey kullanamayacağımı belirtti Dr.

Holter adı altında 24 saat boyunca kalp atımlarını kaydenen bir cihaz takmak istediler. Günde ne kadar oluyor bu extra atımlar diye ancak ben şu an yapılacak bişey olmadığından gereksiz görerek istemedim. Öğrendiklerim  çok hoş gelişmeler değildi özellikle hamileliğin sonuna doğru bu durumun daha da artabileceğini belirttiği kısım ama günün en güzel olayı, elektro kardiyografi sırasında kalbime ultrasonla bakarken Dr un kendiliğinden bebişe de bakalım mı teklifiydi :)
Hayır der miyim hiç  2 hafta geçmiş son kontrolden  aklım sürekli minişte. ''O'' nu ekranda gördüğüm anda o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam. Cannım bebeğim kıpır kıpır keyfi gayet yerinde, onun kalbi gayet düzenli atıyormuş. Bakalım 23 ekimde detaylı ultrasonda uzun uzun göreceğiz bebişimizi.

Daha şimdiden  özlemle sabırsızlıkla bekliyorum  ''O'' nu kucağıma alacaüım zamanı.Bazen saatlerce bu anın hayalini kuruyorum. Umarım hiç bir aksilik olmadan göreceğiz o zamanları da tüm dualarım bunun için.

Haftaya o kadar hızlı başladım ki, işler inanılmaz sürekli yeni bir takım projeler çıkıyor mevcuta yetişemezken nasıl olacak bilemiyorum.

Bu haftasonu çok istediğim birşeyin gerçekleşme ihtimali yüksek hayırlısıysa olsun diyorum.
Güzel haberlerde buluşmak üzere...

No comments:

Post a Comment