Wednesday, October 27, 2010

yorucu ama tatlı bir telaş...

Taşınsakta bitse.
Evde heryer heryerde. Güya evden eve nakliye şirketi ile anlaştık ama içimiz rahat etmedi onların dokunmasını istemediğimiz bazı şeyleri biz kolileyelim dedik. Aldık başımızı gidiyoruz. Topla topla bitmiyor. İki kişilik dünyamızda bu kadar eşya mı olur .Noldu gençlik hayallerimize?Hayatı bir sırt çantasıyla yaşayacaksın! Özgür olacaksin  istediğin an kaçıp gideceksin söylemlerimize! peh..
bağlanmışız, bağlamışız hemde nasıl, kendimizi bize,  birbirimize...
Yalınlaştırmam lazım, nasıl kafamdan geçen binbir düşünce için bunu yapmaya çalışıyorsam evdeki ortam içinde acil bir yalın dönüşüm gerekli. Tıpkı yıllar önce yaptığım arkadaş seçimleri ve tercihli kontrollü hayat yalınlaştırma çalışmasında olduğu gibi....Sadece beğendiğim için aldığım nesneler o kadar çok ki, evde benzerleri varken alınan mutfak malzemeleri banyo aksesuarları gibi. off atılacak o kadar çok koli yaptım ki,atılacak derkende ihtiyacı olabilecek birilerine ulaştırılmak zere kolilemek demeye çalıştım, atmıyorum yani...kıyafetler , ayakkabılar ve çantalarda da durum aynı.
Bir yerde okumuştum eğer bir kıyafeti,  aksesuarı 2 sezon  kullanmıyorsanız ondan vazgeçebilirsiniz gitme zamanı gelmiştir diyordu editör ve bence haklı bir yorum...

Gerçi bu eşyaları kolileme işlemi sırasında bir şeye biraz üzüldüm, ilki  motorsiklet kıyafetlerimin tümünü-kaskım dahil- nasılsa bir süre binemeyeceğim için kilere gitmek üzere kolilere koyduk bir de dalış malzemelerimi, 36 beden dalış elbiseme baktım hafif bir iç geçirdim önümüzdeki yaz biraz zor ama sonraki yaza buluşmak üzere kendisine söz verdim ! amma hayalperetsim dimi :) Baktım Ege kendi malzemelerine hiiiç ellemiyor, mesajı aldım,  o gezmelerine dalmalarına devam edecek demek ki off off , ona da canım sıkıldı. Zaten iki de bir Taşdelen e de yakınız artık bol bol off road a kaçarım demeye başladı - Şile ormanlarında motorla arazi sürüşü yapıyorlar-
Yarın öğleden sonra taşınma işlemi başlıyor,yarım gün  kırılacak eşyaları sarma ve kolileme için gelecekler. Cuma sabahı da  taşıma kamyona yükleme ve yeni evde yerleştirme işlemleri var..Umarım hasarsız ve kolay geçer. Kendimi frenlemeyi zormalamamayı unutmamalıyım çünkü herşeye atlıyorum, varsın bir günde bitmesin düzen oturmasın..yormamalıyım bebişi, ondan kıymetlisi var mı...

bize kolay gelsin..

No comments:

Post a Comment