Friday, October 8, 2010

Kimin bu koca göbiş...


Bugün 18.haftayı bitirdik :)

Fotoğraf karnımın son halini gösteriyor çok kocaman dimi hala alışamadım. Arkadaşlarım normal diyorlar ama bana çok büyükmüş gibi geliyor. Arka bölgeden hiç kilo almadım ama karnım kollarım ve gögüslerimdeki değişim inanılmaz...

Sık sık aynı pozda fotoğraflamak istiyorum ki günden güne gelişimini izlyebileyim karnımın.

Yarın kardiyologa gideceğim. Ordan da hamilelik yogasına.
Son zamanlarda eskiden yaşadığım extra atımlar geri döndü yine nefes nefese kalıyorum ve kalbim çok düzensiz atıyor. Bu beni çok rahatsız etse de katlanırım ama önemli olan bebişe olumsuz bir etkisinin olmaması. Bundan korkuyorum,  nedenini bulabilecekler mi bakalım, umarım önemli birşey değildir.

2 hafta sonra Detaylı ultrason randevumuz var kızımlıza buluşmak için günleri sayıyorum. Bir de hareketlerini hissedebilsem....

No comments:

Post a Comment