Thursday, October 14, 2010

pıt pıt... kim o ???

Bugün  tarih olarak kaydedilmesi gereken günlerden biri....

Gece yine aniden uykumu almış gibi uyandım, bu hafta her gecem aynı geçti  2-4, 3-5 en son
4-6 arası uyanıktım zaten 6:10 da alarm çalıyor :( Bu gece gözümü cin gibi açtığımda 5:04 idi. Neyse 1 saat için tekrar uyumaya çalışmak yorucu olur diye yattığım yerde miskinlik yapıp geriniyordum ki karnımda daha önce hissetmediğim bişey oldu, pıt pıt sanki içimden biri bana dokunuyordu  acaba mı dedim biraz sonra bir pıt daha.. Kızım bana günaydın dedi. O kadar mutlu oldum ki, bu anı yaşamayı çok istiyordum.

Yanımda derin uykuda olan eşime sarıldım hemen güzel haberi paylaştım,  gözünü bile açmadan gazdır ooooo  deyip arkasını döndü !! kendisine pis bir bakış fırlattım ama onu da görmedi  o kadar derin uyuyordu ki...
Sevincimi kendime saklayıp bebişimizle konuştum derken kalkma vakti geldi bile..

O yüzden  hava geç aydınlansa da, sabahtan beri gri bir gökyüzüyle  hiç bitmeyen yağmurlar yağsa da  haberlerde Şili deki kurtuluş başarısı dışında ülkeme dair hiç iç açıcı birşey olmasa da , başım hala ağrıyor olsa da bugün çok güzel bir gün.

Bu yazıyı yazarken de bir pıt daha oldu  hakkında yazdığımı anladı galiba :)

14 Ekim ; kesin test sonucunu aldığımız 3 Temmuz gibi,  o muhteşem sesi duyup kalp atışlarını gördüğümüz 22 Temmuz gibi benim için çok anlamlı gün  olarak kişisel tarihçeme eklendi bile.

Not:: Fotoğraf ekleyemiyorum. İlgili pencerede olması gerekli alanlar gelmiyor. Bir bilen yardım etsin pls.

No comments:

Post a Comment